سود چشمگیر با توکن‏‏‌های اهرمی «اکسکوینو»

پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال اکسکوینو به‌‌‌تازگی از ۶ توکن‌‌‌ اهرمی رونمایی کرده که معامله‌‌‌گران می‌توانند با خرید آنها و بدون ریسک بالا روی سرمایه خود، سود ۴ برابری را تجربه کنند.

به گزارش اکونگار به نقل از دنیای اقتصاد؛ یکی از امکانات بازار رمزارز که کاربران ایرانی از تجربه آن محرومند، استفاده از قابلیت‌‌‌های بازار فیوچرز تحت یک پلتفرم داخلی است؛ در همین راستا، «اکسکوینو» که همواره به‌‌‌عنوان یکی از نوآورترین و تکنولوژی‌‌‌محورترین پلتفرم‌‌‌های رمزارزی داخلی شناخته می‌شود، از قابلیتی جدید رونمایی کرده تا کلیه کاربران و علاقه‌‌‌مندان را قادر سازد نسبت به معاملات اهرم‌‌‌دار روی برخی توکن‌‌‌های پرطرفدار بازار با سود ۴ برابری، اقدام کنند.

خرید، فروش و معامله این توکن‌‌‌ها که با عنوان «توکن آپ و داون» یا لوریج توکن هم شناخته می‌‌‌شوند، بسیار ساده است. این توکن‌‌‌ها برای کسانی طراحی شده‌‌‌اند که مایلند از هر معامله خود سود بیشتری به دست بیاورند، اما در عین حال قصد ندارند بیش از حد ریسک کنند. مثلا، فرض کنید پیش‌بینی شما این است که قیمت بیت‌کوین روند صعودی خواهد داشت. در این صورت می‌توانید به‌‌‌جای BTC، برای خرید BTCUP اقدام کنید.

با خرید این توکن، اگر بیت‌کوین روند صعودی داشته باشد، پاداش یا سود شما با ضریب ۴ برابری محاسبه خواهد شد. به همین ترتیب، برای پیش‌بینی افت قیمت بیت‌کوین نیز می‌توان توکن BTCDOWN را خریداری و روی روندهای نزولی کسب سود کرد. نکته دیگری که لازم است در مورد این توکن‌‌‌ها بدانید، این است که آنها از خطر لیکوئید شدن در امانند و می‌توانیم آنها را تا زمانی که پیش‌بینی‌‌‌هایمان درست است، نگه داریم.

لیست توکن‌‌‌های اهرمی موجود در اکسکوینو

توکن‌‌‌های اهرمی بر پایه ریال که به تازگی به اکسکوینو مارکت اضافه شده‌‌‌اند، عبارتند از:

BTCUP/IRR

BTCDOWN/IRR

ETHUP/IRR

ETHDOWN/IRR

BNBUP/IRR

BNBDOWN/IRR

اکسکوینو یکی از پیشروترین پلتفرم‌‌‌های داخلی رمزارزی در تغییر چشم‌‌‌انداز ارزهای دیجیتال است و در طول ۶ سال فعالیت خود، همواره در تلاش بوده تا با در دسترس قرار دادن دارایی‌‌‌های کریپتویی و پاسخگویی به نیاز کاربران، بستر معاملاتی ایمن و مطمئنی را فراهم کند. این پلتفرم با پشتیبانی از بیش از ۲۷۰ رمزارز و ۲۴۰ جفت‌‌‌ارز، یکی از متنوع‌‌‌ترین کیف‌‌‌پول‌‌‌های موجود در بازار را به جامعه رمزارزی ایرانی ارائه می‌دهد.

این پلتفرم با در اختیار قرار دادن خدمات متنوعی از جمله دمو تریدینگ، وام‌‌‌های رمزارزی و همچنین، تسویه آنی دارایی‌‌‌های کاربران موفق به جلب رضایت کاربران و ایجاد تجربه‌‌‌ای منحصربه‌‌‌فرد برای کاربران ایرانی بازار رمزارزها شده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان