بازار ارزهای دیجیتال؛ بهترین‌ها و بدترین‌های هفته

قیمت ارزهای دیجیتال همچنان در مسیر صعودی خود پیش می‌رود که نشان‌دهنده احتمال بهبود بازار رمزارزها است.

به گزارش اکونگار به نقل از رمزارز نیوز؛ این مسیر صعودی تحت تأثیر عوامل چون، نگرانی‌ها در مورد نرخ تورم، افزایش نرخ بهره، تنش‌ها در خاورمیانه و چالش‌های نظارتی قرار دارد.

همچنین، باید توجه داشت که این نگرانی‌ها تنها عامل تأثیر‌گذار بر بازار ارزهای دیجیتال نیست. برخی از نشانه‌های خوب نیز وجود دارد.

این عوامل شامل مخالفت احتمالی جروم پاول (رئیس فدرال رزرو) با سیاست‌های افزایش نرخ بهره و گمانه‌زنی‌های مثبت در مورد تصویب ETF بیت کوین اسپات است که موجب افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به دارایی‌های رمزارزی و افزایش ارزش آنها می‌شود.

در تاریخ ۲۱ اکتبر، بیت‌کوین (BTC) برای مدت کوتاهی از سطح ۳۰,۰۰۰ دلار عبور کرد و با افزایش ۱۷.۹۶ درصدی در حجم معاملات، به ۲۹,۶۰۴ دلار رسید.

اتریوم (ETH) با افزایش ۰.۹۱ درصدی به قیمت ۱,۵۹۹ دلار دست پیدا کرد. سولانا (SOL) نیز با افزایش ۳.۵ درصدی در محدوده ۲۶.۸۵ دلار در حال معامله شدن است، در حالی که ریپل (XRP) با کاهش ۰.۸۸ درصدی به ۰.۵۱۳۹ دلار کاهش یافت.

در بخش میم کوین‌ها، دوج کوین (DOGE) با افزایش ۰.۶۷ درصدی به ۰.۰۵۹۸۶ دلار رسیده است. همچنین، شیبا (SHIB) با کاهش ۰.۱۵ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۶۹۲۷ دلار کاهش یافته است.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۰۸ درصد افزایش یافته و به ۱.۱۲ تریلیون دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات نیز ۱۲.۵۴ درصد افزایش یافته است. شاخص ترس و طمع نیز در ۵۳ قرار دارد که نشان‌دهنده احساس خنثی در بازار است.

در این میان، میم کوین پپه (PEPE) با افزایش ۲.۲۹ درصدی در قیمت و ۲۳.۶۷ درصدی در حجم معاملات، ارز منتل (MNT) با افزایش ۱۱.۷۵ درصدی در قیمت و ۳۶ درصدی در حجم معاملات، ارز تورچین (RUNE) با افزایش ۷.۸۲ درصدی در قیمت و ارز استکس (STX) با افزایش ۳.۵۸ درصدی، بهترین عملکردها را داشته‌اند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان