خلاصه گزارش آبان ماه آریاساسول

گزارش آبان ماه آریاساسول حاکی از افزایش تولید، فروش و مبلغ فروش این شرکت در آبان ماه نسبت به ماه مشابه سال قبل، همچنین نسبت به مهرماه ۱۴۰۲ است.

به گزارش اکونگار به نقل از بورس نیوز؛ شرکت در طی آبان ماه ۱۴۰۲، موفق به تولید ۱۵۷ هزار تن انواع محصول شده است که این میزان نسبت به آبان ماه سال گذشته، ۸۱ درصد رشد داشته است و بر این اساس تولید تجمعی شرکت در دوره هشت ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ به ۱ میلیون و ۳۲۴ هزار تن رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۹ درصدی را ثبت کرده است.

فروش چشمگیر آریاساسول در آبان

در بحث فروش نیز آریاساسول موفق شد در آبان ماه ۱۴۰۲ حدود ۸۹ هزار تن محصول به فروش برساند که این میزان نسبت به ماه مشابه پارسال ۲۰ درصد رشد داشته است و فروش تجمعی هشت ماهه ابتدایی شرکت نیز در سال جاری بالغ بر ۷۸۲ هزار تن شد که نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱، ۶ درصد رشد داشته است. در همین حال فروش این ماه نسبت به مهر ماه جاری ۱۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

مبلغ فروش آریاساسول نیز در این ماه رشد خیره کننده‌ای داشته است. شرکت در نتیجه فروش محصولات خود در آبان ماه جاری ۲۸ هزار میلیارد ریال مبلغ فروش ثبت کرد. این مبلغ ۷۴ درصد رشد را نسبت به آبان ۱۴۰۱ نشان می‌دهد و نسبت به مهرماه سال جاری ۱۹ درصد را اثبات می‌کند.

بر این اساس مبلغ فروش تجمعی هشت ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ آریاساسول برابر با ۲۱۸ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش ۱۹ درصدی نشان می‌دهد.

خلاصه گزارش آبان ماه آریاساسول

لازم به ذکر است، میانگین مبلغ فروش در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب برابر با ۲۲ و ۲۳ هزار میلیارد ریال بوده است و مبلغ فروش آبان ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به میانگین مبلغ فروش سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب ۲۷ و ۲۳ درصد بالاتر بوده است.

خلاصه گزارش آبان ماه آریاساسول

آریا در گزارش ۶ ماهه خود رکورد تولید و فروش همه ادوار فعالیت خود را ثبت کرد. بررسی تولید و فروش تجمعی هشت ماهه چهار سال اخیر این شرکت همچنان نشان‌دهنده صعودی بودن فعالیت آریا است.

خلاصه گزارش آبان ماه آریاساسول

همچنین علی‌رغم کاهش نرخ جهانی محصولات مبلغ فروش تجمعی هشت ماهه این شرکت در طی ۴ سال اخیر روندی صعودی داشته است و این حاکی از مدیریت مناسب مقدار فروش و نیز یافتن بازار‌های جدید است.

خلاصه گزارش آبان ماه آریاساسول

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان