کارنامه ۷ ماهه پتروشیمی تندگویان

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۷۶۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

به گزارش اکونگار به نقل از بورس‌نیوز؛ شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۳۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۷ هزار و ۱۵۸ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری نشان داد که رکورد جدیدی را از خود برجای گذاشته است.

عملکرد پتروشیمی شهید تندگویان

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در هفتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۷۶۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۳۱ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۵۳ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۷ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

درآمد ماهانه شگویا

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «گرید بطری» با یک هزار و ۴۴۴ میلیارد تومان بود درآمدی که "شگویا" از فروش این محصول در مهرماه به دست آورد برابر با ۵۲ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «گرید بطری» پرفروش‌ترین محصول این شرکت «گرید الیاف» بود که با یک هزار ۱۴۴ میلیارد تومان کسب درآمد، جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است. همچنین شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در ماه جاری از «نخ POY و اسید ترفتالیک خالص» هم کسب درآمد کرد که به ترتیب ۵ و یک درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده اند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان