مدار نزولی درآمدزایی در پتروشیمی تندگویان

صورت‌های مالی منتشر شده از پتروشیمی تندگویان در کدال نشان از روند نزولی این شرکت دارد.

به گزارش اکونگار، شرکت پتروشیمی تندگویان با نماد «شگویا»، با سرمایه ثبت‌شده 2 هزار و 395 میلیاردتومانی گزارش عملکرد ماهانه مربوط به مرداد 1402 را در کدال منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی تندگویان در ماه مرداد 95 هزار و 391 تن محصول تولید کرد که از این مقدار محصول تولید شده توانست 50 هزار و 692 تن محصول را در بازار داخل کشور به فروش برساند.

 مقدار محصولات تولید شده توسط «شگویا» در پنجمین ماه سال، 10 درصد کاهش رانسبت به ماه تیر نشان می‌دهد و از طرفی مقدار فروش این شرکت هم نسبت به ماه گذشته 11 درصد کاهش داشته است.

پتروشیمی تندگویان در عملکرد یک‌ماهه منتهی به 31مرداد1402 معادل 2 هزار و 185  میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است. «شگویا» در مرداد به میانگین درآمد ماهانه 2 هزار و 517 میلیاردتومانی رسید.

درآمدی که «شگویا» در پنجمین ماه از سال جاری و همچنین پنجمین ماه از سال مالی منتهی به 29 اسفند۱۴۰۲ کسب کرد، 7 درصد کمتر از ماه گذشته بوده است؛ با نگاهی به درآمد نقطه‌به‌نقطه پتروشیمی تندگویان متوجه خواهیم شد که این شرکت در مقایسه با مرداد 1401 با افزایش 11 درصدی روبه‌رو شده است.

پتروشیمی تندگویان از ابتدای سال مالی تاکنون نیز حدود 12 هزار و 584 میلیارد تومان درآمد تجمیعی ثبت کرده که در این مدت‌زمان 5ماهه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد رشد را رقم زده است.

شرکت پتروشیمی تندگویان در ماه مرداد انواع محصولات گرید بطری، گرید الیاف و نخ POY را به مشتریان عرضه کرد؛

درآمدزاترین بخش این شرکت فعال در صنعت پتروشیمی در ماه مرداد سال جاری مربوط به محصول گرید بطری با یک هزار و 44 میلیارد تومان بود، نرخ فروش این نوع محصول در بازار داخل کشور حدود 47 میلیون و 72 هزار تومان در ازای هر تن قیمت‌گذاری شد که نسبت به ماه تیر حدود 3 میلیون تومان افزایش داشته است.

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان