افزایش فروش پتروشیمی تندگویان

«شگویا» در شهریورماه ۸۷ هزار و ۲۲۵ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۵۱ هزار و ۲۹۱ تن از محصولات تولیدی خود شد.

به گزارش اکونگار به نقل از بورس‌نیوز؛ مقدار فروشی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در ششمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی مقدار فروش محصولات خود را ۵۱ هزار و ۲۹۱ تن در سامانه کدال به ثبت رساند. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش یک‌درصدی همراه بود.

همچنین مقدار فروش تجمیعی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تا پایان شهریورماه سال جاری ۳۲۶ هزار و ۱۸۷ تن بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته تغییری نداشته است؛ «شگویا» از فروش محصولات در این بازه زمانی ۱۴ هزار و ۶۹۱ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

مقدار فروش ماهانه شگویا

«شگویا» در شهریورماه ۸۷ هزار و ۲۲۵ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۵۱ هزار و ۲۹۱ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته افزایشی بود.

مقدار تولید و فروش شگویا

نرخ فروش محصول «گرید الیاف» در شهریورماه نزدیک به ۳۸ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان در ازای هر تن بود، نرخ فروش این محصول که عنوان درآمدزاترین محصول «شگویا» را دارد با کاهش نرخ نسبت به ماه گذشته همراه بود. دیگر محصولاتی که «شگویا» در شهریورماه به فروش رساند عبارت‌اند از «گرید بطری» و «نخ POY» که «گرید بطری» با کاهش نرخ و «نخ POY» با افزایش نرخ نسبت به ماه گذشته همراه بود.

نرخ فروش محصولات شگویا

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان