ثبت دو رکورد یورویی اپال پارسیان سنگان در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان با اشاره به برخی دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال “مهار تورم و رشد” تولید موفق به ثبت دو رکورد ماهانه در تولید کنسانتره و گندله، صرفه جوی ارزی ۸ میلیون یورویی و درآمد صادراتی ۱۶۰ میلیون یورویی شدیم.

به گزارش اکونگار به نقل از  معدن ۲۴؛ محمد مدنی فر، مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان گفت: زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲ از همان ابتدا به دلیل برخی تصمیمات بعضی تصمیم گیران و افرادی که بخشنامه‌ها را صادر می‌کردند، دچار مشکلاتی شد.

او خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت با وجود همه مشکلات از جمله چالش‌های آب، برق، گاز و غیره، اما اتفاقات خوبی نیز در مجموعه ما رخ داد که از آن جمله دستیابی به رکورد تولید ماهیانه ۲۹۰ هزار تن کنسانتره و ماهانه ۴۵۰ هزار تن گندله قابل ذکر و قابل تقدیر است.

مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ این شرکت موفق شد در حوزه بومی‌سازی صرفه‌جویی ارزی حدود ۸ میلیون یورویی را به ثبت برساند که حاصل فعالیت تیمی است که به همین منظور تجهیز شده و در حال کار و فعالیت است.

مدنی فر بیان‌داشت: در حوزه پروژه‌های توسعه‌ای نیز علی رغم همه مشکلات از جمله وضعیت نقدینگی، اما پروژه‌ها از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

او  اظهار داشت: در حوزه صادرات نیز پس از اینکه انجمن‌ها و سایر بخش‌های زنجیره پای کار آمدند و توانستند دستور توقف برای مصوبه بگیرند، رشد خوبی را در صادرات شاهد بودیم؛ با این حال از آبان ماه مجدد شاهد بروز مشکل در این بخش شدیم و در نهایت تا پایان سال گذشته نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصول بیه ارزش ۱۶۰ میلیون یورو از شرکت صادر شد.

مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان در خاتمه ابراز امیدواری کرد با همدلی همفکری و کمک به یکدیگر بتوانیم بحران‌هایی همچون بحران عوارض را حل و فصل کرده و پشت سر بگذرانیم، زیرا فقط با کار تیمی است که نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان