رشد ارسال محصول اپال پارسیان سنگان

رئیس واحد توزین و بارگیری جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان گفت: با توجه به رشد ۱۵ درصدی ارسال محصول برای مشتریان در نیمه نخست ۱۴۰۲، انتظار می رود خروج نیمی از تولید سالیانه گندله محقق شود.

به گزارش اکونگار به نقل از روزگار معدن؛ عبدالحکیم جنگی، رئیس واحد توزین و بارگیری جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان درباره اهم اقدامات و دستاورد های انجام شده طی سال گذشته گفت: ماموریت این واحد پس از عقد قرارداد با مشتریان گندله و یا فروشندگان کنسانتره و سنگ آهن، آغاز می‌شود.

او ادامه داد: به منظور تامین خوراک کارخانه گندله سازی، کنسانتره و سنگ آهن خریداری شده وارد شرکت می شود که در مرحله نخست، توزین و پس از آن در دپوهای داخل سایت و یا انبارها تخلیه می شود که این امر خود شامل زیرسازی، دپوسازی و یا انتقال کنسانتره انبار به انبار دیگر است.

جنگی افزود: از ابتدای فعالیت واحد توزین و بارگیری تاکنون توانسته ایم با بیش از ۶۰ مشتری گندله و ۵۰ فروشنده کنسانتره همکاری داشته باشیم.

رئیس واحد توزین و بارگیری جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان از بارگیری بیش از ۴۱۰ هزار کامیون بارگیری و توزین شده تا کنون خبر داد و گفت: مقدار گندله خارج شده در این بازه زمانی افزون بر ۱۰ میلیون تن است.

او، توزین و تخلیه ۱۶۰ هزار کامیون کنسانتره با مقدار بیش از چهار میلیون تن را از دیگر اقدامات این واحد برشمرد.

جنگی در ادامه تعامل سازنده این شرکت با شرکت های حمل و نقل شهرستان خواف را از دیگر دستاورد های این واحد برشمرد و تصریح‌کرد: تعاملات انجام شده به صورت ۲۴ ساعته و در همه روزهای سال انجام شده است.

رئیس واحد توزین و بارگیری جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان گفت: به دلیل گستردگی فعالیت های عنوان شده از پرسنل توانمند و باسکول های مختلف استفاده شده است که در برگیرنده سه عدد باسکول ۶۰ تنی تراک لودینگ (بارگیری گندله)، ۲ عدد باسکول ۶۰ تنی داخل سایت (جابجایی محصول، ضایعات و…)، ۲ عدد باسکول ۶۰ تنی ضلع شرقی سایت (تخلیه کنسانتره و سنگ آهن) و یک عدد باسکول ۴۰۰ تنی کراشر (وزن کشی دامپ تراک ها) است.

بارگیری ۱۵ هزار کامیون به مقصد بندرعباس برای صادرات

او با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در سال مالی جدید، تصریح کرد: از ابتدای دی‌ماه ۱۴۰۱ تاکنون بدون توقف بارگیری برای مقاصد مختلف فعال بوده است که از جمله می‌توان به بارگیری ۱۵ هزار کامیون به مقصد بندرعباس به‌منظور صادرات اشاره داشت.

جنگی خاطرنشان‌کرد: این امر با همکاری بیش از ۲۵ شرکت حمل و نقل منطقه در فضایی کاملا منصفانه انجام شده است. همچنین بارگیری های فشرده و در حجم بالای روزانه برای فولاد سبزوار و قائنات نیز از دیگر دستاوردهای این واحد در سال مالی جدید است.

او گفت: با توجه به کیفیت گندله تولیدی شرکت اپال پارسیان سنگان، این واحد روزانه برای بیش از ۱۰ مشتری با شرکت های حمل و نقل مختلف آنها برنامه ریزی داشته و با موفقیت بارگیری و توزین کرده است، در همین راستا در سال مالی جاری تاکنون حدود ۲۵ مشتری گندله و ۱۰ فروشنده کنسانتره داشته ایم که توسط این واحد مدیریت و به آنها خدمت رسانی شده است.

رئیس واحد توزین و بارگیری جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان در انتها با تقدیر از مدیران ارشد شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان، چشم انداز این واحد را بسیار امیدبخش توصیف کرد و افزود: با نظر به رکوردشکنی بارگیری که در سال قبل داشته ایم، پیش بینی می شود در چارچوب استانداردهای لازم و اقدامات همکاران فروش، بار دیگر به این مهم دست یابیم.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان