لبخند فارابی، تجربه رشد با ثبات در سرمایه‌گذاری

صندوق لبخند فارابی با دستیابی به بازده سالانه ۲۷.۲ درصدی به یکی از بهترین صندوق‌های درآمد ثابت بازار سرمایه تبدیل شد.

به گزارش اکونگار به نقل از شهر بورس، صندوق لبخند فارابی با دستیابی به بازده سالانه 27.2 درصدی به یکی از بهترین صندوق‌های درآمد ثابت بازار سرمایه تبدیل شد. این صندوق با مدیریت شرکت سبدگردان فارابی توانسته در مدتی که از آغاز فعالیت آن می‌گذرد، اعتماد قشر وسیعی از سرمایه‌گذاران بورسی را جلب کرده و دارایی تحت مدیریت خود را به‌طور قابل توجهی رشد دهد.

رشد 500 درصدی AUM لبخند پس از بازگشایی

 

صندوق لبخند فارابی در بازه زمانی 27 شهریور 1401 تا 25 مرداد 1402 توانسته ارزش دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) خود را به‌اندازه 500 درصد افزایش دهد! این موضوع در حالی است که این صندوق تا پیش از بازگشایی و هنگام پذیره‌نویسی نیز مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفته بود. پذیره‌نویسی این صندوق که مهلتی به‌اندازه پنج روز کاری داشت، با جذب 4000 میلیارد ریال سرمایه در همان ساعات اولیه، واحدهای آن به‌اتمام رسید.

بازدهی سالانه بیش از 27 درصد!

صندوق لبخند فارابی با بازدهی سالانه 27.2 درصدی، در ردیف بهترین صندوق‌های درآمد ثابت قابل معامله بازار است. سرمایه‌گذاری در این صندوق برای معامله‌گران حرفه‌ای که به‌دنبال افزایش تنوع در سبد دارایی‌های خود و به‌تبع آن مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری هستند، گزینه‌ای ایده‌آل به‌شمار می‌رود. در واقع افراد با سرمایه‌گذاری در این صندوق می‌توانند در روزهای منفی بازار به جای نگهداری سرمایه خود به‌صورت راکد، از سود روزشمار صندوق لبخند استفاده کنند.

ثبات در کسب سود، با صندوق لبخند فارابی

مدیریت حرفه‌ای و البته ماهیت و نحوه تخصیص منابع مالی لبخند فارابی سبب می‌شود روند حرکتی قیمت این صندوق فارغ از شرایط بازار سرمایه و میزان ریزش دارایی‌هایی از جمله سهام، همواره مثبت و صعودی باشد؛ بنابراین با سرمایه‌گذاری در لبخند می‌توانید اطمینان داشته باشید، بخشی از منابع مالی خود را به سرمایه‌گذاری در یک دارایی با ثبات، مطمئن و ارزشمند اختصاص داده‌اید.

سابقه عملکرد سبدگردان فارابی

صندوق لبخند در کنار صندوق‌های اکسیر فارابی(سهامی صدور و ابطالی)، صندوق هدیه (درآمد ثابت صدور و ابطالی)، صندوق سلام (سهامی قابل معامله) و صندوق اهرمی جهش فارابی، به‌عنوان یکی از پنج صندوق سرمایه‌گذاری شرکت سبدگردان فارابی به‌حساب می‌آید. سابقه عملکرد و کسب بازدهی صندوق‌های فوق‌الذکر را نیز می‌توان از دیگر دلایل اقبال سرمایه‌گذاران بورسی به لبخند به‌شمار آورد. به‌عنوان مثال اکسیر فارابی به عنوان اولین صندوق سرمایه گذاری این شرکت توانسته از آغاز فعالیت خود به بازدهی بیش از 20 هزار درصدی دست یابد! این میزان از بازدهی در مقایسه با بازده بازارهای موازی و حتی شاخص کل بورس قابل توجه است.

لبخند را بدون کارمزد بخرید

برای سرمایه‌گذاری در صندوق لبخند فارابی، نیازی نیست که حتما مشتری این کارگزاری باشید و می‌توانید با جستجوی نماد «لبخند» در سامانه معاملات آنلاین تمام کارگزاری‌ها نسبت به سرمایه‌گذاری در این صندوق اقدام کنید. این در حالی است که اگر لبخند را از طریق فارابیکسو، سامانه معاملات آنلاین کارگزاری فارابی خریداری کنید، کارمزد کارگزار برای شما رایگان خواهد بود. لازم به‌ذکر است، این تخفیف کارمزد به‌صورت بیکسو (امتیاز باشگاه مشتریان) به‌حساب شما در باشگاه مشتریان این کارگزاری اضافه خواهد شد. در نظر داشته باشید همواره می‌توانید امتیاز خود را به‌صورت بسته‌های اعتباری، بسته‌های نقدی یا تخفیف در فروشگاه‌های مختلف از باشگاه دریافت کرده، مورد استفاده قرار دهید.

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان