میزان افزایش سود خالص شرکت داروسازی زهراوی

بررسی صورت‌های مالی شرکت زهراوی نشان از افزایش ۴۸درصدی سود خالص این شرکت دارد.

به گزارش اکونگار، با توجه به صورت های مالی منتشر شده شرکت داروسازی زهراوی مشخص شد که سود خالص این شرکت در بازه زمانی 9 ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش 48 درصدی همراه بوده است.

خودشان نبودند اما در آمارها بودند / شرکت‌های خارجی نامریی در نمایشگاه «ایران فارما»

افزایش حجم فروش داخلی و خارجی 

شرکت داروسازی زهراوی در بازه زمانی 9 ماهه سال 1402 توانسته است با افزایش 12 درصدی، حجم فروش داخلی خود را از 374 میلیون عدد به 420 میلیون عدد برساند. همچنین حجم فروش خارجی این شرکت در این بازه زمانی از 1 میلیون به 5 میلیون عدد رسیده است. مجموع درآمد های داخلی این شرکت در این بازه زمانی به میزان 5 هزار و 189 میلیارد و مجموع فروش خارجی این شرکت به میزان 25 میلیارد ریال بوده است. مجموع درآمد های عملیاتی این شرکت در بازه زمانی مورد نظر با افزایش 7 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به میزان 5 هزار و 451 میلیارد ریال بوده است. بهای درآمدهای عملیاتی این شرکت در بازه زمانی 9 ماهه سال جاری به میزان 3 هزار و 746 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایشی 3 درصدی همراه بوده است.

افزایش قابل توجه سایر درآمدهای عملیاتی

هزینه‌ هاى فروش، ادارى و عمومى شرکت داروسازی زهراوی در بازه زمانی مورد نظر با افزایش 30 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به میزان 513 میلیارد ریال بوده است.آنچه در صورت های مالی منتشر شده این شرکت قابل توجه است افزایش 3 هزار و 954 درصدی سایر درآمدهای عملیاتی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته است. 

با توجه به موارد ذکر شده و سایر موارد موجود در صورت های مالی شرکت داروسازی زهراوی، حاصل عملکرد 9 ماهه سال جاری این شرکت سود خالص 159 میلیارد ریالی بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایشی 48 درصدی داشته است.

شرکت داروسازی زهراوی (سهامی خاص) در سال 1365 در اداره ثبت شرکت های تبریز به ثبت رسیده و در سال 1367 به نام شرکت داروسازی زهراوی تغییر نام یافته است. این شرکت در سال 1378 از سهامی خاص به شرکت سهامی عام تبدیل شد.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان