روز خوب گروه‌های انبوه‌سازی در بازار سرمایه

گروه انبوه سازی در روزی که اکثر سهام در محدوده ی صفر تابلو معامله می شدند با اقبال خریداران مواجه شد و اکثر سهام این گروه با تابلویی سبز به کار خود پایان دادند.

به گزارش اکونگار به نقل از تسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را در تقریبا در محدوده ی صفر تابلو شروع کرد، اما رفته رفته با توجه به نزدیک شدن به ساعات انتهایی بازار بر فشار عرضه ها افزوده شد. نکته ی قابل توجه معاملات امروز رشد اکثر سهام گروه انبوه سازی بود.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 3 هزار  و 300 واحدی به 2 میلیون و 126 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 5400 واحدی به ارتفاع 733 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «حکشتی» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «هرمز»، «ارفع» و «انتخاب» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «داتام»، «ثشاهد» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فصبا»، «نخریس» و «کرومیت» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 7 بهمن ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 4 میلیارد تومان از بازار به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 302 نماد در محدوده مثبت و 112 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 255 نماد در محدوده مثبت و 81 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان