میزان رشد تولید لوازم بهداشتی و آرایشی در سه سال خیر

رئیس انجمن واردکنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات می‌گوید: تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در سه سال اخیر معادل ٢٠ سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش اکونگار به نقل از تولید و اقتصاد؛ محمدرضا بحیرایی، رئیس انجمن واردکنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات در حاشیه افتتاح یک شعبه فروشگاه محصولات ایرانی گفت: این شرکت حدود ۲۵سال پیش در جزیره کیش افتتاح شد و در آن زمان نماینده ۱۹ برند خارجی بود.

بحیرایی بیان کرد: این شرکت در ۲۵ سال گذشته فعال بوده است و در پی سیاست‌های دولت مبنی بر ممنوعیت واردات و تولید داخل، اقدام به تولید محصولات با کیفیت با استانداردهای بین‌المللی کرده است.

رئیس انجمن واردکنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات ادامه داد: پس از ممنوعیت واردات محصولات آرایشی، این انجمن سیاست خود را در راستای تولید داخل تغییر داد و با رایزنی با کارخانجاتی که از گذشته در کشور وجود داشتند، امکان تولید را برای واردکنندگان مهیا نمود؛ که تولید در ۳ سال اخیر با طرح تولید بدون کارخانه، معادل ۲۰ سال گذشته رشد داشته است.

او با بیان اینکه پوست یکی از مهمترین اندام‌های انسان است، اظهار کرد: در فصول گرم، پوست بیشتر در معرض آسیب قرار دارد و در دنیا مراقب‌های پوستی مورد توجه گرفته که ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بحیرایی در پایان گفت: رقابت در بازار محصولات آرایشی با وجود ممنوعیت واردات این محصولات معنای چندانی ندارد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد