رقم رشد نرخ معاملات پتروشیمی امیرکبیر

پتروشیمی امیرکبیر در شهریور ماه ۱۴۰۲ نمجموعاً ۳۲,۰۸۰ تن به ارزش ۱,۱۱۷ میلیارد تومان با میانگین نرخ ۳۴.۸ میلیون تومان فروش داشته که میانگین نرخ معاملات این ماه نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش اکونگار به نقل از ایمنا؛ پتروشیمی امیرکبیر با نماد شکبیر و ارزش بازار ۲۶ همتی پذیرفته شده در بازار فرابورس تابلوی زرد است قیمت سهام این شرکت در محدوده هفت هزار تومان و با شناسایی سود یک هزار تومانی پی بر ای حدود هفت واحد را به خود اختصاص داده است.

احتمال دارد با انتشار گزارش شش ماهه این شرکت به دلیل رشد نرخ خوراک تعدیل منفی پی بر ای داشته باشد که به زودی به این اتفاق پی خواهیم برد، درحال حاضر می‌توانیم گزارش سه ماهه شرکت را مورد بررسی قراردهیم.

این شرکت در سه ماهه سال جاری به شش هزار ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد عملیاتی رسیده است که افت ۱۷ درصدی داشته است هزینه‌های شرکتم با کاهش ۲۱ درصدی به چهار هزار ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده که سود ناخالص شرکت برابر با یک هزار ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است که افت چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

هزینه‌های عمومی و اداری شرکت برابر با ۲۸۴ میلیارد سایر درآمدها ۱۴ میلیارد و سایر هزینه‌های ۱۰۶ میلیارد تومان بوده است، سود عملیاتی شرکت برابر با یک هزار ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که افت ۲۲ درصدی داشته است.

هزینه مالیات شرکت برابر با ۲۰۲ میلیارد تومان و سود خالص شرکت برابر با یک هزار میلیارد تومان بوده است که افت ۳۰ درصدی داشته است،

بررسی روند فروش پتروشیمی امیرکبیر در رینگ پتروشیمی بورس کالا

بررسی‌های معاملات این شرکت نشان می‌دهد که در سال ۱۴۰۲ و تا پایان شهریور ۱۴۰۲، مجموعاً ۲۰۰,۵۰۶ تن محصول به ارزش ۶,۶۴۷ میلیارد تومان به فروش رسیده است. میانگین حجم ماهانه معاملات این شرکت در بورس کالا ۳۳,۴۱۸ تن بوده و میانگین نرخ فروش این شرکت ۳۳.۲ میلیون تومان بوده است.

در شهریور ماه ۱۴۰۲ نیز مجموعاً ۳۲,۰۸۰ تن به ارزش ۱,۱۱۷ میلیارد تومان با میانگین نرخ ۳۴.۸ میلیون تومان فروش داشته که میانگین نرخ معاملات این ماه نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان