از «پترونت» چه می دانید؟

پترونت با رویکرد ایجاد راهکار‌‌‌های اختصاصی در حوزه ارتباطات زیرساخت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی توسط شرکت مبین‌نت رونمایی شد.

به گزارش اکونگار و به نقل از دنیای اقتصادی، حسن محرمی، مدیر فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت با اعلام این موضوع گفت: صنعت نفت که از های‌‌‌تک‌‌‌ترین صنایع دنیاست، به کمک حوزه فناوری اطلاعات و با استفاده از زیرساخت‌‌‌های ارتباطی، رایانش ابری، اینترنت اشیا و... می‌تواند همسو با تغییرات جهانی رویکرد کسب‌‌‌وکارها در بهره‌‌‌مندی از فناوری‌‌‌های نوین، در مسیر تحول دیجیتال حرکت کند. در این راستا مبین‌‌‌نت در این نمایشگاه از راهکار جامع خود به نام پترونت رونمایی می‌‌‌کند.

وی افزود: «پترونت» دارای سه لایه در سطوح زیرساخت، پلتفرم و نرم‌‌‌افزار است که برای بومی‌‌‌سازی این مهم دو ماژول عملیات و مدیریت به آن پیوست شده تا بتواند مزیت و ارزش‌‌‌های ویژه‌‌‌ای را برای مشتریان سازمانی فراهم کند. هم‌‌‌اکنون این راهکار پترونت در بیش از ۱۰۰ کسب‌‌‌وکار فعال در حوزه نفت و انرژی راه‌‌‌اندازی شده است.

محرمی  در ادامه گفت: تمرکز شرکت در نمایشگاه نفت و گاز روی محصولات سازمانی (B۲B) بود و یک طرح از محصولات به نام «پترو‌نت» در این نمایشگاه رونمایی شده که شامل خدماتی است که به صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ارائه می‌کنیم.

وی افزود: این طرح شامل خدمات مختلف مانند پهنای باند اختصاصی،  ارتباط بین شعب شرکت‌های نفتی در سراسر کشور (به وسیله امکانات ماهواره‌ای)،  خدمات VSAT  (نظارت تصویری و انتقال تصویر) و... است. علاوه بر آن به واسطه فروش و پشتیبانی فروش شرکت همراه اول توسط شرکت مبین‌نت تحت برند همراه اول کسب‌وکار صورت می‌گیرد،  از خدمات سازمانی همراه اول مثل سیم‌کارت سازمانی،  ارتباطات سیم‌کارتی و خدمات سیم‌کارت‌محور نیز در قالب طرح «پترو‌نت» به صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ارائه می‌شود.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان