درآمد شهریور ماه گل‌گهر

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در شهریورماه، از فروش محصولات خود، به درآمد ۵ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومانی دست یافت و تابستان سال جاری را به درآمد تجمیعی ۳۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی به پایان رساند.

به گزارش اکونگار به نقل از بورس نیوز؛ شرکت معدنی صنعتی گل گهر با سرمایه ثبت شده ۲۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومانی در آخرین گزارش ماهانه خود از تحقق درآمد ۵ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومانی خود خبر داد.

نمودار عملکرد کگل

میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ششمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرده به نسبت دوره مشابه سال گذشته رشد ۴۱ درصدی داشته است؛ درآمد تجمیعی "کگل" نیز در مقایسه با دوره مالی گذشته  با رشد ۸۷ درصدی همراه بوده است. رشد پیوسته شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نشان از آن داشته که نه تنها توانسته این روند رو به رشد را حفظ نماید بلکه با رکورد‌های خود در فروش به نسبت سال‌های قبل جایگاه خود در بازار را ارتقاء دهد. با این حال درآمد ماهانه شرکت معدنی صنعتی گل گهر به نسبت ماه گذشته با کاهش جزئی ۱.۶ درصدی مواجه بوده است.

نمودار درآمد ماهانه کگل

سبد درآمدی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر متشکل از محصولاتی، چون گندله سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، سنگ دانه بندی شده است؛ میتوان گفت گندله اساسی‌ترین محصول آن است. در نمودار زیر سبد محصولاتی "کگل" بر اساس مقدار فروش آن تنظیم گردیده است. با توجه به این نمودار در میابیم که بیش ازد ۹۰ درصد حجم فروشی این شرکت مربوط به (گندله) است.

تفکیک سبد محصولات کگل

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان