فولاد مبارکه وعده داد؛

تامین به موقع محصولات موردنیاز صنایع خودروسازی و لوازم‌خانگی

مدیران فولاد مبارکه بر انجام به‌موقع فاز دوم و سوم نوسازی (ریومپ) خط تاندم مداوم نورد سرد فولاد مبارکه و تامین ورق موردنیاز خودروسازان و تولیدکنندگان لوازم‌خانگی تاکید کردند.

به گزارش اکونگار و به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، رضا حیدری معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در درنشست هم‌اندیشی با مدیران نورد سرد این شرکت، گفت: تولید انواع محصولات فولادی به‌منظور توسعه زیرساخت‌های کشور از ماموریت‌های اصلی فولاد مبارکه است.

وی تاکید کرد: هم کنون تامین حداکثری صنایع خودروسازی و لوازم‌خانگی در جهت حمایت از مصرف‌کنندگان نهایی که مردم عزیز کشورمان هستند از اولویت‌های این معاونت است. و معتقدیم ارتباط با مشتریان و برقراری تعامل هرچه بیشتر بین خطوط تولید فولاد مبارکه با مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی از اهمیت خاصی در بهبود کیفی و زمان تحویل محصول برخوردار است.

حیدری با بیان اینکه انجام فاز اول عملیات ریومپ واحد تاندم نورد سرد فولاد مبارکه یکی از اتفاقات بزرگ در حوزه تعمیرات و بهینه‌سازی خطوط تولید این شرکت بوده است، تصریح کرد: این تعمیرات بزرگ به‌موقع و به بهترین شکل ممکن انجام شد و در ادامه اقداماتی که در این خط انجام خواهد شد و پیش بینی می شود مشتریان دغدغه‌ای برای تامین ورق‌ سرد موردنیاز خود نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: تجربه بخش اول نوسازی این خط نشان می‌دهد که توان مدیریتی و مهندسی لازم برای انجام چنین پروژه‌هایی در فولاد مبارکه موجود است و با تعاملی که با خودروسازان برقرار شد به‌طورقطع بدون واردآمدن هرگونه التهاب به بازار فاز دوم و سوم این عملیات نیز به بهترین شکل انجام خواهد شد.

بهزاد بهادارانی مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه نیزدر نشست فوق گفت: فاز اول عملیات نوسازی خط تاندون ۵ قفسه فولاد مبارکه با موفقیت انجام شد این در حالی بود که برای انجام این عملیات بزرگ ۸ روز کاری در نظر گرفته شده بود که با هماهنگی‌های انجام شده این عملیات یک روز زودتر از موعد مقرر انجام و خط تولید وارد فاز بهره‌برداری شد.

وی از عملکرد مثبت خط نوسازی شده تاندم پنج قفسه‌ای خبر داد و افزود: در همان روزهای نخست که خط تولید به سیکل بهره‌برداری اضافه شد کلاف باکیفیت بالا و مورد قبول خودروسازان در این خط تولید شد و در گام بعدی که عملیات تکمیلی این عملیات بزرگ انجام خواهد شد از فرصتی که پیش رو داریم استفاده خواهیم کرد و تا پایان سال تمامی ورق موردنیاز و سفارش داده شده خودروسازان را به‌موقع و طبق تعهدات شرکت تولید خواهیم کرد.

مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه با تاکید بر این که تا پایان سال برای تولید محصولات ویژه نیز که در این خط تولید باید انجام شود مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: با پایان‌یافتن فاز دوم نوسازی خط تاندم پنج قفسه‌ای شاهد کاهش قابل‌توجه توقفات ناخواسته، پایداری تولید و همچنین افزایش سطح کیفی محصولات این خط خواهیم بود که این امر در افزایش تولید محصولات و رضایت‌مندی بیش‌ازپیش مشتریان تاثیر زیادی خواهد داشت.

به گفته وی، خودروسازان و تولیدکنندگان لوازم‌خانگی مهم‌ترین مشتریان خط تاندم پنج قفسه‌ای فولاد مبارکه را تشکیل می‌دهند که با انجام این عملیات نوسازی رضایت حداکثری آنها جلب خواهد شد.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان