میزان سود ۱۴۰۱ شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان اعلام شد

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان(فغدیر) با حضور بیش از ۹۷ درصد از سهامداران شرکت برگزار شد.

به گزارش اکونگار و به نقل از فردای اقتصاد، برگزاری این مجمع به ریاست ابوتراب فاضل مدیرعامل "وکغدیر" و سیدی به نمایندگی از چادرملو و منصوری به نمایندگی از فولاد آلیاژی صبح دیروز در محل سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی صورت گرفت.

در این جلسه مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان که به صورت آنلاین مجمع را همراهی می کرد، از اثر سود سال ۱۴۰۱ شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر بر سود ۱۴۰۲ "فغدیر" به عنوان مهمترین خبر این مجمع یاد کرد  و گفت : مهمترین خبر این مجمع، خبر برگزاری مجمع شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر است که سود سالانه ۱۴۰۱ آن  بالغ بر ۸۶۰۰ میلیارد تومان اعلام  شد، البته با احتساب سود انباشته، رقم ۱۰۸۰۰ میلیارد تومان برای امسال سود تقسیم کرد.

وی تصریح کرد :  سهم "فغدیر" و "وکغدیر" در این شرکت ۲۰ درصد است که بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان سهم سود ۱۰درصدی غدیر ایرانیان است و همین امر معادل ۲۵ تا ۲۸ درصد سود ۱۴۰۲ فغدیر را افزایش می دهد.

وی با اشاره به طرح های توسعه این شرکت یادآور شد: پروژه های گندله سازی بهاباد احداث خط تولید کنسانتره عصرنوین، احداث خط تولید کلاف، تکمیل خط پرعیارسازی و استخراج ۴ میلیون تنی سنگ آهن در شرکت معدنی نوظهور کویر بافق در دست اقدام است.

فرشاد افزود: مشارکت در برنامه افزایش سرمایه و احداث فولادسازی ۳ میلیون تنی ریخته گری اسلب نازک و نورد پیوسته انواع مقاطع عریض فولادی در شرکت توسعه آهن وفولاد گل گهر از دیگر پروژه های مطرح ملی است. وی تاکید کرد: سطح تکنولوژی به کار گرفته شده در توسعه آهن وفولاد گل گهر در عمر ۵۵ ساله صنعت فولاد ایران در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و  انتظار می رود  بعد از بهره برداری از طرح  های مذکور سود قابل توجهی نصیب سهامداران شود.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان گفت : توسعه همه جانبه با عنایت ویژه به حفظ کرامت های انسانی در شرکت و توجه اساسی به حفظ منافع سهامداران در راس همه برنامه های "فغدیر" جای دارد.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان