۲۶ خرداد، آغاز سی‌امین نمایشگاه اگروفود/ حضور ۵۲۰ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت خارجی

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی «صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته» با حضور ۵۲۰ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت بین‌المللی از ۱۴ کشور مختلف ۲۹-۲۶ خرداد، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اکونگار، حسن علاوش مدیر روابط‌عمومی ستاد برگزاری نمایشگاه اگروفود گفت: سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی «صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته» با حضور 520 شرکت داخلی و 105 شرکت بین‌المللی از 14 کشور مختلف 29-26 خرداد، مصادف با 19-16 ژوئن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‎المللی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون520 شرکت داخلی و 105 شرکت بین‌المللی از 14 کشور مختلف برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که تا زمان برگزاری نمایشگاه احتمالا به این تعداد افزوده خواهد شد.

 علاوش اعلام کرد: این نمایشگاه از نظر وسعت و تنوع گروه‎های کالایی، بزرگ‌ترین نمایشگاه خاورمیانه است که در 20 سالن مجزا، به‎علاوه فضای باز نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 وی عنوان کرد در این نمایشگاه 105 شرکت مختلف از 14 کشور از جمله: اتریش، ایتالیا، آلمان، دانمارک، فرانسه، هلند، روسیه، ترکیه، برزیل، امارات متحده عربی، تایلند، کره جنوبی، چین و هند در نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت. 

 علاوش گفت: 5/2 سالن نمایشگاه برای شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده است که در زمینه‌های مختلف، کالاها، خدمات و دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند.

مدیر روابط‌عمومی ستاد برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته گفت: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بر اساس گروه‌های کاری و کالایی جایگزینی شده تا شرکت‌ها و بازدیدکنندگان از مزیت این کار به‌خوبی بهره‌مند شوند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان