واحد فناوری اطلاعات، واحد تصمیم‌ساز برای مدیران شرکت‌ها

سرپرست و عضو هیئت‌مدیره تیپیکو در نشست با مدیران فناوری اطلاعات شرکت های تابعه گفت: فناوری اطلاعات در شرکت ها دارای جایگاهی ویژه است

به گزارش اکونگار به نقل از روابط عمومی تیپیکو؛ نشست حسین عطار، سرپرست و عضو هیئت‌مدیره تیپیکو با مدیران فناوری اطلاعات (IT) شرکت‌های تابعه روز یکشنبه 30 مهرماه 1402 در سالن کنفرانس هلدینگ دارویی تامین برگزار شد.

عطار در این نشست در خصوص سیاست‌های کلان تیپیکو در حوزه فناوری اطلاعات مطالبی مهم از جمله بروز رسانی سخت افزارها و نرم افزارهای شرکت و بالابردن امنیت شبکه ها بیان کرد.

او ادامه داد: با توجه به رسالت حوزه IT و روابط عمومی، مدیران این حوزه ها در تعامل باشند و در خصوص سایت، اخبار و اطلاعات، معرفی محصولات و همچنین زبان‌های خارجی سایت،  اقدامات مشترک داشته باشند و به نحو شایسته‌ای عمل نمایند.

عضو هیئت‌مدیره تیپیکو با اشاره به جایگاه ویژه فناوری اطلاعات در شرکت افزود: جایگاه فناوری اطلاعات در شرکت ها نه تنها ضعیف نیست، بلکه دارای جایگاهی بسیار ویژه و بااهمیت است. کارکنان حوزه IT با توجه به تخصص و تعهدی که به سازمان دارند، باید از نظر جایگاه شغلی امنیت کامل داشته باشند و در حفظ جایگاه و حرمت و ارزش حوزه فناوری اطلاعات بکوشند.

عطار تصریح کرد: پرسنل حوزه فناوری اطلاعات به صورت مداوم در حال بروزرسانی اطلاعات و دانش فنی خود باشند و به همین جهت برگزاری دوره های آموزشی در دستور کار قرار گیرد و در هر لحظه از آموزش نوین در این حوزه غافل نباشیم.

او واحد فناوری اطلاعات را واحدی تصمیم ساز برای مدیران شرکت ها دانست و گفت: جلسه ای با حضور مدیران‌عامل شرکت ها و مدیران IT برگزار گردد و در خصوص مسائل و مشکلات و همچنین سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این واحد با مدیرعامل شرکت مشورت داشته باشند.

در این جلسه مدیران IT شرکت های تابعه هم ضمن بیان مسائل، پیشنهادات خود را جهت بهبود فناوری اطلاعات با ایشان مطرح نمودند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان