معرفی رتبه اول فروش صادراتی در گروه هلدینگ دارویی تامین

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) موفق به کسب رتبه اول فروش صادراتی در میان شرکت های گروه هلدینگ دارویی تامین و شرکت های ماده اولیه ساز بورسی شد.

به گزارش اکونگار به نقل از شستا رسانه؛ شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) یکی از شرکت های گروه دارویی تامین( تیپیکو)، با فروش بیش از 5 میلیون دلار و گشایش 2 کشور جدید و ورود 3 محصول جدید صادراتی در بارارهای جاری توسط تیم توسعه بازار و صادرات، در بازه 6 ماهه نخست سال 1402، موفق به کسب رتبه اول فروش صادراتی در میان شرکت های گروه هلدینگ دارویی تامین و شرکت های ماده اولیه ساز بورسی شد.

 میرزایی، مدیر عامل تماد با اعلام این خبر گفت: هدف گذاری صادراتی تماد تا پایان سال جاری 11 میلیون دلار است که تا پایان شهریور ماه سال جاری 35 درصد رشد دلاری را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم. این در حالی است که هدف گذاری سال گذشته تماد، 5 میلیون دلار با در نظر گرفتن مناقصه تندر کشور هندوستان بوده است، اما در سال جاری بدون تندر هند، چنین دستاوردی حاصل شده است. همچنین صادرات 1/5 میلیون دلار در برنامه فقط مهرماه 1402 است، که تلاش می کنیم این دستاورد نیز محقق شود.

 مدیر عامل تماد افزود: رویدادهای بین المللی همچون نمایشگاه های داخلی ایران اکسپو، فارمکس و ایران فارما و همچنین نمایشگاه های خارجی CPHI فرصت مناسبی برای گفتگوهای بازرگانی و نشست های B2B است که خوشبختانه تماد تا کنون از این فرصت ها جهت تامین مواد اولیه، صادرات و انتقال دانش فنی نهایت استفاده را داشته است. دو برنامه آتی تماد حضور در نمایشگاه بین المللی CPHI اسپانیا و هند است که برنامه ریزی های آن انجام شده و امیدواریم این دو ماموریت مهم هم برای این شرکت ثمرات قابل توجهی داشته باشد.

 میرزایی با توجه به نزدیک شدن 29 مهرماه روز ملی صادرات، این روز را به فعالان صنعت دارویی کشور، همکاران سندیکای مواد موثره و صاحبان صنایع داروهای انسانی، سازمان غذا و دارو، تولید کنندگان و تامین کنندگان دارویی تبریک گفت و خواهان تسریع و تسهیل روندهای موجود و رفع موانع و مشکلات پیش روی صادرات صنعت دارویی شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان