برنامه‌های عالیس برای افزایش فروش

مدیر مارکتینگ هلدینگ عالیس گفت: برای افزایش فروش در هلدینگ عالیس اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است که تمام آنها با استفاده از دانش نوین و روش‌های علمی طراحی شده‌اند.

به گزارش اکونگار به نقل از روابط عمومی هلدینگ عالیس؛ فرزاد ضابط، مدیر مارکتینگ هلدینگ عالیس، گفت: متأسفانه وضعیت اقتصادی کنونی جامعه سبب شده که حتی خرید کالاهای اساسی مانند برنج و روغن نیز کاهش پیدا کند و به تبع آن چالش‌هایی در زمینه فروش برای محصولات عالیس نیز به وجود آمده است اما با تلاش نیروی انسانی متخصص راهکارهایی برای افزایش فروش در نظر گرفته شده که می‌تواند آثار بسیار مناسبی به همراه داشته باشد.

او با اشاره به اینکه استفاده از متدهای علمی می‌تواند آثار مناسبی بر فروش محصولات داشته باشد، خاطرنشان کرد: یکی از این روش‌ها تنوع بخشیدن به سبد محصولات تولیدی است که در این زمینه هلدینگ عالیس گام‌های مهمی برداشته است.

مدیر مارکتینگ هلدینگ عالیس ادامه داد: در راستای تنوع بخشیدن به سبد تولیدات هلدینگ عالیس محصول دوغ گرمسیری با ویژگی‌های متمایز به تازگی وارد بازار شده و همچنین محصولات فراسودمند نیز در مرحله تولید آزمایشی هستند که به محض اخذ مجوزهای لازم وارد بازار می‌شوند و به افزایش فروش محصولات عالیس کمک می‌کنند.

او در ارتباط با برنامه‌هایی که در هلدینگ عالیس برای افزایش فروش محصولات در دستور کار قرار گرفته است، افزود: علاوه بر ایجاد شعب جدید فروش، توسعه مراکز و تنوع بخشیدن به سبد تولیدات، برنامه‌هایی مانند ارائه تسهیلات به عاملین فروش، استفاده از تبلیغات محیطی و فروشگاهی، تبلیغات رادیو و تلویزیون و فعالیت‌های مارکتینگ در بستر شبکه‌های اجتماعی نیز در حال انجام هستند.

مدیر مارکتینگ هلدینگ عالیس گفت: بخش‌بندی درست بازار، هدف‌گذاری بر روی مشتریان و جایگاه‌سازی کالاها از دیگر اقدامات این واحد جهت اثرگذاری در راستای افزایش فروش است.

ضابط ادامه داد: همچنین جشنواره‌های مختلف و کمپین‌هایی برای ایجاد محبوبیت برند به صورت مرتب در حال انجام هستند که کمپین‌های شهر من عالیس و کودک من عالیس از جمله این موارد هستند.

او در ارتباط با دیگر اقدامات در حال انجام در هلدینگ عالیس برای افزایش فروش، افزود: ایجاد واحد مدیریت مشتریان از دست رفته، حضور در نمایشگاه‌های بزرگ صنایع غذایی در داخل و خارج از کشور و حذف محصولات کم فروش با توجه به تقاضای کم بازار از جمله این اقدامات هستند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان