فشار ادارات دارایی و مالیات به تولیدکنندگان

محمدرضا پورحسن رودپشتی، از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود در زمینه صنعت غذا و از سال ۱۳۸۲ در حوزه تولید و بسته‌بندی ادویه‌جات را آغاز کرده است و مجموعه «گلاره پخش البرز» را با برند «غلویرک» ثبت کرده است.

به گزارش اکونگار به نقل از ایلنا؛ پورحسن، مدیرعامل شرکت گلاره پخش البرز درباره میزان تولید و اشتغالزایی شرکت متبوع خود گفت: در شرکت «گلاره پخش البرز» 12 نفر به‌طور مستقیم و 10 نفر به‌‍‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند و در شرایط بد اقتصادی، این شرکت تلاش کرده است که در جایگاه خود، زمینه فعالیت برای افراد مختلف را ایجاد کند.

او افزود: تولیدات این شرکت، با توجه به سفارش گذاری‌های انجام شده توسط شرکت‌های مختلف انجام می‌شود که منجر به تولید و توزیع سالیانه 200 تن ادویه می‌شود.

همکاری با برندهای مختلف مواد غذایی

مدیرعامل شرکت گلاره پخش البرز در پاسخ به این سوال که چه سهمی در بازار داخلی دارند و وضعیت صادرات این شرکت چگونه است، گفت: این شرکت از لحاظ تولیدات داخلی در رتبه بالایی قرار دارد؛ زیرا تامین کننده مواد اولیه اکثر شرکت‌های مواد غذایی بزرگ ایران نظیر: آماده لذیذ، کدبانو، ستاره یخی(ب آ)، مهرام، آروین ماکارون، نامی نو، آفتاب دشت پارت، میهن و ... است؛ در سطح بین‌المللی نیز اقدامات جدی انجام می‌دهد و با کشورهایی مانند عمان و عراق در حال مذاکره می‌باشد.

لزوم حمایت و تسهیل‌گری دولت

پورحسن در مورد مشکلات موجود در حوزه کاری خود گفت: از جمله مشکلات می‌توان به ندادن اعتبارات به شرکت‌ها جهت توسعه و پیشرفت کار اشاره کرد.

او افزایش قیمت محصولات و عدم ثبات قیمت دلار و کنترل صادرات و واردات را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: در بعضی موارد ادارات دارایی و مالیات فشار کاری را افزایش نیز می‌دهند.

مدیرعامل شرکت گلاره پخش البرز در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط دشوار اقتصادی و تحریم‌ها‎، جهت رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد و تولید، مساعدت و حمایت دولت از تولیدکنندگان ضروری است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان