معرفی محصول پرفروش عالیس در۸ماه سال

سرپرست ارشد برنامه‌ریزی و فروش کل کشور هلدینگ عالیس گفت: در ۸ ماهه امسال دوغ نعناع با بسته‌بندی یک و نیم لیتری بیشترین میزان فروش را در بین محصولات عالیس داشته است.

به گزارش اکونگار به نقل از روابط عمومی هلدینگ عالیس؛ سعید غلامی، سرپرست ارشد برنامه‌ریزی و فروش کل کشور هلدینگ عالیس گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه میزان فروش دوغ نعنایی با بسته‌بندی یک و نیم لیتری به 6 میلیون و 334 هزار و 191 بسته رسیده که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.

او در ارتباط با محصولاتی که در هشت ماهه امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بیشترین رشد فروش را داشته‌اند، توضیح داد: دوغ نعنایی 260 میلی لیتر لیوانی با رشد فروش 206 درصد، دوغ نعناع  بسته‌بندی 275 میلی‌لیتر با رشد 149 درصدی و ماءالشعیر هلوی 320 میلی لیتر با رشد فروش 121 درصدی به ترتیب بیشترین میزان رشد فروش را در طول 8 ماهه امسال داشته‌اند.

سرپرست ارشد برنامه‌ریزی و فروش کل کشور هلدینگ عالیس ادامه داد: همچنین نکتار انبه 200 میلی‌لیتر با یک درصد رشد فروش، شیر ساده پرچرب 200 میلی‌لیتر با 2 درصد افزایش فروش و ماءالشعیر هلو در بسته‌بندی 320 میلی‌لیتر با افزایش فروش 4 درصدی کمترین میزان رشد فروش در 8 ماهه امسال را به خود اختصاص داده‌اند.

غلامی، دوغ نعناع، نوشابه شاتوت و نوشابه کولا با بسته بندی 1.5 لیتری را به ترتیب پرفروش‌ترین اقلام محصولات عالیس در 8 ماهه ابتدایی امسال اعلام کرد و افزود: بعد از این اقلام به ترتیب شیرکاکائو 200 میلی لیتر، دوغ نعناع 275 میلی لیتر و شیر موز 200 میلی لیتر بیشترین میزان فروش را در بین محصولات عالیس داشته‌اند.

او با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در سازمان فروش عالیس برای افزایش فروش انواع محصولات تولیدی این مجموعه صنعتی انجام شده است؛ تصریح کرد: امید می‌رود با برنامه جامعی که برای سازمان فروش تدوین شده میزان فروش در تمام اقلام تا پیش از پایان سال افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان