گزارش سامانه کدال؛

شروع فعالیت "فخاس" ورفع محدودیت‌های انرژی آن پس از دو ماه

سامانه کدال روزهای پایانی هفته گذشته را با دو خبر مثبت از دو شرکت به پایان رساند.

به گزارش اکونگار؛ «فخاس» اعلام کرد که محدودیت‌های انرژی آن رفع و فعالیت شرکت پس از دوماه آغاز شده است. «شجم» نیز اعلام کرد، ارز حاصل از صادرات خود را به جای نرخ ثابت ۲۸ هزار و ۵۰۰تومانی به نرخ دلار بازار مرکز مبادله ارز و طلا عرضه خواهد کرد.

«فخاس»: شرکت مجتمع فولاد خراسان، از لغو محدودیت اعمال‌شده بر مصرف گاز خبر داد و فعالیت شرکت بعد از حدود دوماه دوباره آغاز شده است.

«قشیر»: شرکت تولیدی قند شیروان قوچان بجنورد از برگزاری مزایده فروش اقلام مازاد و اقلام ضایعاتی خود خبر داد. تاریخ برگزاری مزایده، ۱۶اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

«شجم»: شرکت صنایع پتروشیمی تخت‌جمشید اعلام کرد، پیرو سیاست‌‌‌های جدید دولت و بانک‌مرکزی در خصوص عرضه ارز شرکت‌های پتروشیمی در بازار متشکل ارز و طلا، از تاریخ ۲اسفند ۱۴۰۱ مبادلات ارزی شرکت‌های پتروشیمی به عنوان عرضه‌‌‌کنندگان ارزهای صادراتی و متقاضیان ارزهای مذکور از طریق سامانه نیما و تالار دوم مرکز مبادله ارز و طلا انجام می‌‌‌پذیرد و به جای اعمال نرخ ثابت ۲۸هزار و ۵۰۰تومان به ازای هر دلار بهای ارز روزانه براساس میزان عرضه و تقاضای آن در بازار مذکور تعیین و معامله خواهد شد.

«وتجارت»: بانک تجارت از برگزاری مزایده سهام شرکت فولادمبارکه اصفهان خبر داد. تاریخ برگزاری مزایده، ۲۲اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

«وبیمه»: شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه اعلام کرد از برگزاری مزایده فروش سهام شرکت خدمات مهندسی مشاوره ایران با قیمت ۳۴تومان به ازای هر سهم نتیجه‌‌‌ای حاصل نشده است. این شرکت اعلام کرد با توجه به نبود متقاضی و پیشنهاد خرید نتیجه‌ای از این مزایده حاصل نشده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان