سامانه کدال منتشر کرد؛

دو خبر مهم از دو شرکت‌ تولید کننده فروسیلیسیم

سامانه کدال روز گذشته شاهد دو خبر مهم از دو شرکت‌ تولیدکننده فروسیلیسیم بود.

به گزارش اکونگار؛ «فروژ» و «فروس» اعلام کردند، محصول فروسیلیسیم ۶۰-۱۰ این دو شرکت مشمول افزایش نرخ ۸۷ درصدی شده است. در کنار این دو خبر، شروع مجدد فعالیت‌‌‌های «شلرد» نیز مورد توجه بازار قرار گرفت. همچنین «ومهان» از انتقال نماد این شرکت از بازار دوم فرابورس به بازار دوم بورس خبر داد.

«فروژ»: شرکت صنایع فروآلیاژ ایران، از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰درصد در نرخ فروش محصولات اصلی خود خبر داد. محصولی که مشمول افزایش نرخ شده‌‌‌، فروسیلیسیم ۶۰-۱۰ است که نرخ آن از ۴۵هزار و ۶۰۰تومان به ۵۸هزار و ۳۰۰تومان افزایش یافته است.

«فروس»: شرکت فروسیلیس ایران از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰درصدی در نرخ فروش محصولات خود خبر داد. این افزایش نرخ شامل فروسیلیسیم۶۰-۱۰ شده و نرخ این محصول از ۴۵هزار و ۶۲۰تومان به ۸۵هزار و ۳۰۰تومان افزایش یافته است.

«دسینا»: لابراتوارهای سینادارو، از برگزاری مناقصه خرید دودستگاه هواساز هیژنیک خبر داد. تاریخ برگزاری این مناقصه، ۸اسفند ۱۴۰۱ بوده است. همچنین این شرکت مناقصه دیگری را با موضوع خرید فیلترهای دارویی در تاریخ ۸اسفند ۱۴۰۱ برگزار کرد. علاوه بر این، شرکت مناقصه دیگری را نیز با موضوع خرید ۲هزار و ۱۵۰عدد زیرپالتی فلزی در همان تاریخ برگزار کرد.

«شلرد»: شرکت کود شیمیایی اوره لردگان، از شروع مجدد فعالیت متوقف‌شده خود خبر داد. این شرکت اعلام کرد، عملیات شرکت به علت وصل‌شدن گاز خوراک و سوخت ورودی مجتمع دوباره آغاز شده است.

«برکت»: گروه دارویی برکت، مزایده‌‌‌ای را با موضوع واگذاری حداکثر ۱۰‌درصد سهام شرکت بیوسان فارمد، در تاریخ ۸اسفند ۱۴۰۱ برگزار کرد.

«ومهان»: شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان اعلام کرد، نماد معاملاتی این شرکت، از بازار دوم فرابورس ایران به بازار دوم بورس اوراق بهادار منتقل شده است.

«دی»: بانک‌دی از برگزاری مزایده فروش املاک تملیکی و مازاد بانک‌دی خبر داد. تاریخ برگزاری مزایده، ۱۵اسفند ۱۴۰۱ است.

«غدام»: شرکت خوراک پارس دام، در خصوص دلایل تغییر بیش از ۳۰درصدی سود عملیاتی سال منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۱ نسبت به سال مالی قبل این شرکت، به استحضار می‌‌‌رساند، افزایش سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل عمدتا به دلیل افزایش نرخ و میزان فروش محصولات بوده است.

«کهمدا»: شیشه همدان اعلام کرد، با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۹دی ۱۴۰۱ براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۶بهمن ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۸۸میلیارد تومان به ۷۵۰میلیارد تومان از محل سود انباشته در تاریخ ۷اسفند ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان