دفاع محکم مخبر از هیات هفت‌نفره مولدسازی

معاون اول رئیس‌جمهور و مسئول هیأت هفت‌نفره مولدسازی که بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا شکل گرفته است، می‌گوید مصونیتِ مورد اشاره برای این هیأت، به معنی مصونیت آنها در تصمیم‌گیری است، وگرنه هیچ تخلفی مصون از پیگیری نیست.

به گزارش اکونگار به نقل از اکوایران؛ مصوبه مولدسازی شورای عالی هماهنگی سران قوا با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شده است. بر اساس این مصوبه، شناسایی و تشخیص مازاد بودن، تعیین روش ارزش‌گذاری و شیوه واگذاری اموال دولت بر عهده هیأتی هفت‌نفره با مصونیت قضایی قرار گرفته که همین مساله، یعنی برخورداری از مصونیت قضایی و منع نظارت، انتقادات زیادی را برانگیخته است.

در راستای همین واکنش‌ها، امروز محمد مخبر - معاون اول رئیس‌جمهور که قرار است هدایت همین تیم هفت‌نفره را برعهده داشته باشد، گفته از این مصوبه و بندِ پرحاشیه‌اش برداشت اشتباه شده است.

او گفته است: «این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده است. مصونیت در مقابل تصمیم است، نه تخلف. بی‌تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد و با هر تخلفی در هر سطح و جایگاهی برخورد خواهد شد. برای مثال، تصمیمات ستاد کرونا قابل پیگیری نبود ولی تخلفات در هر سطحی قابل پیگیری است.»

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان