ثبات در گروه بهمن

مجموع بهای تمام شده‌ی سرمایه گذاری‌های گروه بهمن در این دوره ماهانه بالغ‌بر ۱۴ هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان شناسایی شد.

به گزارش اکونگار، شرکت گروه بهمن با نماد «خبهمن»، با سرمایه ثبت‌شدة 13 هزار و 463 میلیاردتومانی گزارش عملکرد ماهانه مربوط به ماه خرداد 1402 را در کدال منتشر کرد.

سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از سوی «خبهمن» در این دوره مالی مربوط به شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و شرکت‌های خارج از بورس بوده است. بخش عمده سرمایه‌گذاری‌های گروه بهمن در ماه خرداد مربوط به شرکت‌های خارج از بورس بود.

«خبهمن» در این ماه در حوزه‌های مواد و محصولات شیمیایی، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن، استخراج نفت گاز و خدمات جنبی جز اکتشاف، بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تأمین اجتماعی، تجارت عمده‌فروشی به جز وسایل نقلیه موتور، سرمایه‌گذاری‌ها، سیمان، آهک و گچ، فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات، سایر تجهیزات حمل‌ونقل، سایر صنایع و سایر فعالیت‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

مجموع بهای تمام‌شدة سرمایه‌گذاری‌های گروه بهمن در این دوره ماهانه بالغ‌بر 14 هزار و 396 میلیارد تومان شناسایی شد. میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس برابر با 4 هزار و 573 و سرمایه‌گذاری انجام شده در شرکت‌های خارج از بورس برابر با 9 هزار و 823 میلیارد تومان بوده است.

میزان بهای تمام‌شدة سرمایه‌گذاری‌های «خبهمن» در مقایسه با ماه گذشته 2 درصد افزایش یافت و از طرفی در مقایسه با ماه خرداد 1401 شاهد رشد یک‌درصدی بوده‌ایم.

ارزش بازار صورت‌وضعیت شرکت‌های پذیرفته شده در بورس گروه بهمن در عملکرد یک‌ماهه منتهی به 31/3/1402 معادل 24 هزار و 470 میلیارد تومان ثبت گردید.

ارزش بازاری که «خبهمن» در سومین ماه از سال جاری و همچنین سومین ماه از سال مالی منتهی به 29/12/1402 ثبت کرد، 4 درصد کمتر از ماه گذشته بوده است؛ با نگاهی به ارزش بازار نقطه‌به‌نقطه گروه بهمن متوجه خواهیم شد که این شرکت در مقایسه با خرداد 1401 با افزایش 84 درصدی روبه‌رو شده است.

در پایان قابل‌ذکر است که گروه بهمن در عملکرد یک‌ماهه منتهی به 1402/3/31 از معاملات واگذاری سهام 161 میلیارد تومان سود کرده و همچنین در عملکرد 3ماهه سال مالی منتهی به 29/12/1402 از محل سود سهام محقق شده نیز 4 هزار و 961 میلیون ریال درآمد داشته است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان