آغاز فروش فوری دیگنیتی و فیدلیتی

بهمن موتور پس از اعلام قیمت‌های جدید توسط شورای رقابت، از طرح فروش فوری خود برای تکمیل فرایند ثبت‌نام و تکمیل وجه مطابق با قیمت‌های مصوب شورای رقابت خبر داد.

به گزارش اکونگار و به نقل از تجارت‌نیوز، یکی از اولین شرکت‌هایی که پس از اعلام قیمت‌های جدید خودروهای مونتاژی در تاریخ 1402/04/18 اقدام به طرح فروش فوری محصولات خود مطابق با قیمت‌های جدید، شرکت بهمن موتور است. تمام محصولاتی که در این طرح توسط گروه بهمن برای فروش اعلام شده‌اند نسبت به قیمت‌های اعلامی در دور قبل شامل افزایش قیمت شده‌اند.

 

ثبت‌نام محصولات بهمن موتور در سامانه یکپارچه

متقاضیان محصولات بهمن موتور که قبلاً در سامانه یکپارچه نام‌نویسی کرده‌اند و اولویت تحویل مرداد 1402 به نام آن‌ها ثبت شده است برای ثبت‌نام و تکمیل وجه خودروی مد نظر خود باید از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1402/04/21 لغایت ساعت 16 روز سه‌شنبه 1402/04/27 اقدامات لازم را  انجام دهند.

لازم به ذکر است که این فرصت به‌هیچ‌وجه تمدید نمی‌شود و تنها راه برای تکمیل فرایند ثبت‌نام و تکمیل وجه مراجعه به سایت گروه بهمن به آدرس  bahman.iranecar.com است.

زمان تحویل خودروهای بهمن موتور، آخرین هفته مرداد 1402 است.

 

اصلاح قیمت محصولات بهمن موتور برای طرح فروش فوری 20 تیر 1402

در طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور، تمام محصولات این خودروساز با قیمت‌های جدید و مصوب شورای رقابت که در تاریخ 18 تیر 1402 منتشر شده است، به فروش خواهند رسید و دریافت هرگونه وجهی برای خودرو به جز برای بیمه، مالیات و آپشن‌های اختیاری اضافه خلاف قانون بوده و متقاظیان می‌توانند در صورت انجام چنین اقدامی از سوی گروه بهمن یا هر خودروساز دیگری مراتب اعتراض خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

تمام محصولات بهمن موتور بدون استثنا در قیمت‎‌های اعلامی جدید شامل افزایش قیمت شدند، اما افرادی که تا قبل از 17 تیر 1402 نسبت به تنظیم قرارداد و پرداخت وجه اقدام کرده‌اند، مطابق با همان قیمت‌های قبلی باید فرایند ثبت‌نام و تکمیل وجه خود را انجام دهند.

لیست محصولات عرضه شده در فروش فوری بهمن موتور

در طرح فروش فوری بهمن موتور، خودروهای زیر عرضه می‌شود:

دیگنیتی پرایم با قیمت یک میلیارد و 249 میلیون و 600 هزار تومان، فیدلیتی پرایم تیپ1 با قیمت یک میلیارد و 123 میلیون و 300 هزار تومان و فیدلیتی پرایم تیپ 2 با قیمت یک میلیارد و 148 میلیون و 800 هزار تومان با دو رنگ سفید و مشکی  توسط بهمن موتور عرضه می‌شوند.

گروه دیگر محصولات بهمن موتور که در این طرح عرضه می‌شوند خودروهای باری و تجاری هستند که شامل؛ وانت کارا تک کابین تیپ 4 با قیمت 448 میلیون و 15 هزار تومان، وانت کارا دو کابین تیپ 4 با قیمت 469 میلیون و 15 هزار تومان و ون باری اینرودز با قیمت 699 میلیون و15 هزار تومان  که تنها با رنگ سفید عرضه می‌شوند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان