فراخوان تکمیل وجه بهمن موتور

بهمن موتور برای متقاضیانی که در دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه شرکت کردند فراخوان واریز وجه داد.

به گزارش اکونگار و به نقل از اکو ایران، متقاضیانی که در دور اول فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه نسبت به انتخاب وانت کارا اقدام کردند می توانند با واریز وجه خودروی انتخابی خود را در مرداد سال جاری از خودروساز تحویل بگیرند.

متقاضیان عادی و مادران دارای دو فرزند مشمول این دعوت نامه از امروز سه شنبه تا یکشنبه آینده فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

آن طور که از اطلاعیه بهمن موتوری ها مشخص است این خودروساز قصد دارد تا وانت کارا تک کابین تیپ 4 را در اختیار متقاضیان عادی و وانت تک کابین و وانت دو کابین را نیز در اختیار مادران دارای دو فرزند قرار دهد.

براساس اعلام این خودروساز قیمت برای وانت کارا تک‌کابین ۴۴۸ میلیون تومان است و وانت کارا دو کابین نیز با قیمت ۴۶۹ میلیون تومان به صورت قطعی به ثبت نام کنندگان واگذار می شود.

خودروهای واگذاری که قرار است در این طرح فراخوان واگذار شوند همگی سفید هستند و با مدل 1402خودروها با رنگ سفید و مدل ۱۴۰۲ در هفته سوم مرداد ماه تحویل خواهد شد.

مشتریان برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام می‌توانند تنها به صورت آنلاین و از طریق سایت بهمن‌موتور به نشانی bahman.iranecar.com  اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

همچنین بهمن موتوری ها سود انصراف ۱۷.۵ درصد سالانه و جریمه تاخیر در تحویل ۳.۵ درصد ماهانه را در صورت تحویل ندادن خودروهای ثبت نامی در نظر گرفته اند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان