کانال ۲میلیونی فرو نریخت / ادامه سبقت نمادهای منفی از مثبت

بورس امروز با رشد ۰.۰۹ درصدی کانال ۲میلیونی را از دست نداد و سبزپوش به تعطیلات رفت.

به گزارش اکونگار، بازار سرمایه در ابتدای معاملات امروز با افت 154 واحدی شاخص همراه بود. در میانه معاملات امروز صف فروش همچنان به صف خرید پیشی گرفت.

در معاملات امروز، گروه‌های انبوه‌سازی نسبت به روز گذشته وضعیت بهتری را داشتند، اما بازهم یکی از نمادهای سرخ پوش و با موج منفی سنگین بودند. در میان نمادهای انبوه‌سازی ثفارس و ثامان موج منفی شدیدی را تجربه کردند.

در معاملات روز جاری گروه‌های خودرویی به روند رکودی خود ادامه دادند و خودرویی‌ها با ارزش معاملات 60 میلیارد تومانی رتبه سوم بازار از نظر ارزش معاملات را به خو اختصاص دادند. حدود 64درصد از نمادهای خودرویی در رنج منفی معاملات قرار گرفتند.

در بازار امروز، گروه نمادهای غذایی با قدرت به فعالیت خود ادامه دادند. اخبار وزارت صمت در خصوص واردات روغن خام جان تازه‌ای به نمادهای فعال در این صنعت بخشید و نمادهای مرتبط با صنعت سراسر سبزپوش شدند. نمادهای غدانه و غگل وضعیت بسیار مطلوبی داشتند.

در میانه روز روند تقاضا در بازار سرمایه رو به رشد شد و افزایش نسبی تقاضا در بازار ملموس بود. نمادهای فولاد، شپنا، بوعلی و ومعادن موثرترین نمادهای مثبت شدن بازار بودند.

در پایان معاملات، شاخص کل  با افزایش هزار و 1733واحدی به 2میلیون و 002 واحد رسید و توانست کانال 2 میلیونی را حفظ کند. همچنین شاخص کل هموزن با افزایش 581 واحدی همراه بود که به 676هزار و 726واحد رسید.

در پایان معاملات امروز فولاد، بوعلی، ومعادن،شپنا،فملی و فارس در صدر مثبت سازان شاخص بودند.

ارزش معاملات خرد در پایان بازار امروز به رقم 3275 میلیارد تومان رسیده است، تعداد نمادهای مثبت امروز بازار 309 و تعداد نمادهای منفی 499 بوده است.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان