بررسی نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در جلسه قالیباف با فعالان بازار سرمایه

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در نشست با فعالان بازار سرمایه، به بررسی مسائل و حواشی اخیر پیرامون بازار و صنایع بورسی پرداخت که به نظر می‌رسد خبرهای خوبی به دنبال داشته باشد.

به گزارش اکونگار به نقل از تجارت نیوز، در جلسه صبح امروز محمدباقر قالیباف رئیس مجلس با فعالان بازار سرمایه، به بحث و بررسی پیرامون موارد مرتبط با این بازار از جمله نرخ خوراک و قیمت‌گذاری دستوری پرداخته شد.

در این جلسه که رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، برخی فعالان بازار سرمایه، مدیران کانون کارگزاران و کانون نهادها و نمایندگان اصناف از جمله پتروشیمی‌ها، سیمانی‌ها، سنگ آهنی‌ها و  خودرویی‌ها حضور داشتند، بر حمایت از بازار سرمایه و نقش‌آفرینی در برنامه هفتم توسعه تاکید شده است.

همچنین در این جلسه تاکید شد که مجلس مصمم است مشکلات بازار سرمایه از جمله نرخ‌گذاری خوراک پتروشیمی‌ها را حل کند.

در حالی رئیس مجلس در نشست با فعالان بازار سرمایه شرکت کرده است که این روزها بازار سهام در وضعیت وخیمی به سر می‌برد و معاملات در رکودی‌ترین شرایط قرار گرفته‌اند.

این روند نزولی و رکودی که از هفدهم اردیبهشت‌ماه و همزمان با تصویب افزایش قیمت خوراک گاز پتروشیمی‌ها در هیات دولت، آغاز شده هر روز شیب تندتری به خود می‌گیرد.

طی این مدت، کمیسیون اقتصادی مجلس در حمایت از بازار سرمایه وارد عمل شده و به نظر می‌رسد توانسته است رئیس مجلس را نیز با خود همراه کند؛ اما آیا این مسیر به نتیجه خواهد رسید و دولت با وجود کسری بودجه کلان خود، از افزایش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها دست می‌کشد؟

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان