سقوط ۳۳ هزار واحدی شاخص بورس و از دست رفتن کانال ۱.۸ میلیونی

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با سقوط ۳۳ هزار واحدی کانال ۱.۸ میلیونی را از دست داد.

به گزارش اکونگار به نقل از تسنیم؛ در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 20میلیارد و 111میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 12هزار و 379میلیارد تومان در بیش از 556هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 33هزار و 564واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 783هزار و 174واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، فولاد خراسان و سرمایسه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 7میلیارد و 110میلیون ورقه به‌ارزش 30هزار و 281میلیارد تومان در 331هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 365واحد افت کرد و در ارتفاع 22هزار و 718واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر منفی بر این نماگر به نام شرکتهای بیمه کوثر، توکاریل و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان