افزایش قابل توجه هزینه‌های مالی پارس الکتریک

صورت‌های مالی ۹ ماهه شرکت کارخانجات پارس الکتریک در سایت کدال حاکی از افزایش قابل توجه هزینه‌های مالی این شرکت است.

به گزارش اکونگار، با انتشار صورت‌های مالی 9 ماهه شرکت کارخانجات پارس الکتریک در سایت کدال (حسابرسی نشده) ، مشخص شد که هزینه‌های مالی این شرکت در این بازه زمانی نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش قابل توجه  ۱,۸۸۵ درصدی همراه بوده است.

کاهش ۳۴ درصدی سود خالص شرکت صنعتی کیمیدارو

فروش ۷۴۶ میلیارد ریالی محصولات

شرکت کارخانجات پارس الکتریک در بازه زمانی 9 ماهه سال جاری توانسته است 746 میلیارد ریال از محصولات خود را در بازار های داخلی به فروش برساند. این میزان فروش نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایشی 62 درصدی داشته است. بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی این شرکت در این بازه زمانی به میزان 633 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایشی 64 درصدی همراه بوده است.

۵۵۰ میلیارد ریال سود خالص

هزینه های مالی شرکت کارخانجات پارس الکتریک در بازه زمانی مذکور به میزان 18 میلیارد ریال بوده که نسبت به هزینه های مالی 919 میلیون ریالی سال گذشته، افزایشی 1 هزار و 885 درصدی داشته است. با توجه به موارد ذکر شده و سایر موارد موجود در صورت های مالی شرکت کارخانجات پارس الکتریک ، حاصل فعالیت 9 ماهه سال جاری این شرکت سود خالص 550 میلیارد ریالی بوده که این مقدار افزایشی 102 درصدی را نسبت به سود خالص دوره مشابه سال قبل این شرکت را نشان می دهد.

شرکت کارخانجات پارس الکتریک (سهامی عام) با نماد لپارس در صنعت ساخت، تهیه ،توزیع و  فروش انواع لوازم صنعتی ، برقی، الکترونیکی و قطعات مربوطه، خرید و واردات مواد اولیه مورد نیاز شرکت فعالیت دارد.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان