کاهش ۳۴ درصدی سود خالص شرکت صنعتی کیمیدارو

بررسی صورت‌های مالی شرکت صنعتی کیمیدارو نشان می‌دهد که این شرکت طی ۹ماه سال جاری با کاهش ۳۴درصدی سود خالص مواجه شده است.

به گزارش اکونگار، طبق صورت های مالی 9 ماهه منتشر شده شرکت صنعتی کیمیدارو در سایت کدال ( حسابرسی نشده)، سود خالص این شرکت در بازه زمانی مذکور به میزان 1 هزار و 462 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال 1401 با کاهشی 34 درصدی همراه بوده است.

رقم سودسازی کیمیدارو به ازای هر سهم

درآمد های عملیاتی شرکت صنعتی کیمیدارو در 9 ماهه سال جاری به میزان 7 هزار و 709 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 11 درصد افزایش داشته است. بهای تمام شده این درآمدهای عملیاتی، به میزان 4 هزار و 857 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایشی 21 درصدی را تجربه کرده است. سایر درآمد های عملیاتی این شرکت با افزایشی 60 درصدی و سایر هزینه های عملیاتی این شرکت با افزایشی 80 درصدی همراه بوده و با در نظر گرفتن هزینه‌ هاى فروش، ادارى و عمومى، سود عملیاتی شرکت صنعتی کیمیدارو در بازه زمانی مورد نظر با کاهشی 2 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به میزان 2 هزار و 497 میلیارد ریال بوده است.

نکته قابل توجه در صورت های مالی شرکت صنعتی کیمیدارو ، افزایش 98 درصدی هزینه‌ هاى مالى این شرکت در بازه زمانی مورد نظر است. در نهایت با توجه به موارد مذکور و در نظر گرفتن سایر درآمد ها و هزینه های غیر عملیاتی، حاصل عملیات 9 ماهه سال جاری شرکت صنعتی کیمیدارو به میزان 1 هزار و 462 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 34 درصد کاهش داشته است.

شرکت سهامی عام صنعتی کیمیدارو در سال 1344 با نام شرکت صنعتی هوخست (سهامی خاص) تاسیس و سپس به شـرکت صنعتـی کیمیدارو (سهامی خاص) تغییر یافت. این شرکت در آبان ماه 1370 به شرکت سهامی عام صنعتی کیـمیـدارو و در آذر ماه 1370 در بـورس اوراق بهادار پـذیرفته شد. در حال حاضر، این شرکت جزء واحد های تجاری فرعی شرکت سرمایه گذاری شفــادارو (سهامی عام ) است و واحد تجاری نهایی گروه، شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا (سهامی خاص) می باشد. 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد