وام قرض الحسنه بانک شهر

معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک شهر از رشد قابل‌ توجه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، فرزندآوری و ازدواج در شعب سراسر کشور این بانک خبر داد.

به گزارش اکونگار به نقل از روابط عمومی بانک شهر؛ سید مهدی رضایی، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک شهر با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، فرزندآوری و ازدواج طی پنج ماه گذشته از سال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر مبلغ و تعداد رشد چشمگیری داشته است، گفت: بیش از ۵‌ هزار فقره تسهیلات اشتغال‌زایی، ۳‌هزار فقره تسهیلات فرزندآوری و ۲‌هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات ازدواج از سوی شعب سراسر کشور بانک شهر پرداخت شده است.

او با بیان اینکه بانک شهر در سال‌جاری نقش قابل‌توجه و بسزایی در پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط در شبکه بانکی ایفا کرده است، افزود: با تاکید مدیریت ارشد بانک مبنی بر لزوم تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات قرض‌‌‌الحسنه و عزم جمعی تمامی همکاران در شعب سراسر کشور برای تحقق اهداف در این خصوص، شاهد بهره‌مندی جوانان از وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، فرزندآوری و ازدواج هستیم.

رضایی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مرداد ماه ۵‌ هزار و ۴۶۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به متقاضیان پرداخت شده است.

او با اشاره به پرداخت ۲‌هزار و ۶۷۵ فقره تسهیلات ازدواج با هدف کمک به جوانان در تشکیل بنیان خانواده و کاهش هزینه‌های ازدواج آنان، گفت: همچنین در راستای حمایت از فرزند‌آوری خانواده‌های ایرانی بیش از ۳‌هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت کرده‌ایم.

معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک شهر افزود: هم اکنون شعب بانک شهر تلاش می‌کنند با اعتبارسنجی دقیق متقاضیان، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، فرزندآوری و ازدواج در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان