دریافت رایگان «زائر کارت» بانک گردشگری برای زائران نجف و کربلا

زائران نجف و کربلا (عراق) با دریافت رایگان "زائر کارت" بانک گردشگری از ده‌ها خدمات ویژه بانکی در مدت سفر بهره مند می‌شوند.

به گزارش اکونگار و به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، ارائه تسهیلات بانکی ویژه زائران اربعین حسینی (ع) وفق ضوابط بانک مرکزی، برخورداری از تخفیف خرید در فروشگاه ها، بیمارستان‌ها، تولیدات ایرانی، حمل و نقل مرتبط با باشگاه زائران حسینی و دریافت اطلاعیه‌ها و اخبار ستاد اربعین و نیروی انتظامی برخی از خدمات زائر کارت است.

افتتاح حساب به صورت آنلاین از طریق گوشی تلفن همراه در TOBANK و یا حضوری در تمام شعب بانک گردشگری و ادارات گذرنامه برای دریافت کارت ویژه "زائر کارت" به صورت رایگان و برخورداری از تمام خدمات کارت‌های بانکی یکی دیگر از ویژگی‌های زائر کارت را تشکیل می‌دهد.

همچنین درج QRCode و بارکد در پشت کارت برای امور شناسایی، اطلاعات هویتی، خدمات مرزی، ثبت اطلاعات پزشکی، سوابق دارویی، امکان تجویز نسخه الکترونیکی و مشاوره پزشکی و خدمات پستی زائران و همچنین خدمات درمانی در برخی مراکز درمانی کشور عراق امکانپذیر است.

تشخیص موقعیت مکانی وارسال پیامک و همچنین معرفی همراهان یا وابستگان برای موارد ضروری و اورژانسی، امکان برنامه ریزی تاریخ رفت و برگشت، پیش بینی وسایل نقلیه عمومی، امکان برنامه ریزی خدمات پذیرایی و اقامتی در مواکب بین راهی عراق و ایجاد بستر فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی از دیگر ویژگی‌های زائر کارت بانک گردشگری است.

امکان صدور و ارائه گذرنامه زیارتی همراه با کارت بانکی پس از ثبت در سامانه "سماح" سازمان حج و زیارت و ارسال رایگان نیز از ویژگی‌های زائر کارت به شمار می‌رود.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان