دریافت خسارت با «اپلیکیشن بیمه ایران من»

بیمه ایران از سه طرح نوین «سامانه نظرسنجی و آزمون ساز»، «بیمه طرح پیمان» و «اپلیکیشن بیمه ایران من» به عنوان جدیدترین طرح‌های این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی رونمایی کرد.

به گزارش اکونگار و به نقل از دنیای اقتصاد، در مراسمی با حضور مجید بهزاد‌پور رئیس کل و جمعی از مدیران ارشد بیمه ایران، در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، از این طرح‌های جدید و ابتکاری رونمایی شد.

در «سامانه نظرسنجی و آزمون‌ساز» این شرکت، امکاناتی برای ارزیابی میزان رضایت مشتریان و ذی‌نفعان از محصولات و خدمات بیمه ایران، نظرسنجی در خصوص هر نوع فعالیت و عملکرد از کارکنان و... قابلیت ارائه گزارش‌‌‌های کاربردی و پویا جهت تصمیم‌گیری و تعیین سیاست‌‌‌ها و خط‌مشی‌‌‌ها، جمع‌‌‌آوری داده‌‌‌های رضایت مشتری و تحلیل داده‌‌‌ها، ایجاد سناریوها و پرسشنامه‌‌‌های متنوع و برگزاری نظرسنجی و رضایت‌‌‌سنجی به صورت داینامیک در نظر گرفته شده است.

در «اپلیکیشن بیمه ایران من»  نیز، خدمات مختلف بیمه‌ای برای صدور و پرداخت خسارت برای بیمه‌گذاران، زیان‌دیدگان و تمامی مشتریان در نظر گرفته شده و همه مردم کشور، با نصب این اپلیکیشن، می‌توانند بدون نیاز به حضور در شعب و مراکز خسارتی بیمه ایران، از خدمات پذیرش و پرداخت خسارت در محل، نرخ‌دهی بیمه‌نامه خرید و تمدید بیمه‌نامه، پرداخت اقساط بیمه‌نامه، استعلام اصالت بیمه‌نامه از سامانه بیمه مرکزی و درخواست نمایندگی به صورت برخط و غیر‌حضوری استفاده کنند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان