امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک سینا و بیمه سینا

تفاهمنامه همکاری مشترک میان بانک سینا و بیمه سینا به امضا رسید.

به گزارش اکونگار و به نقل از دنیای اقتصاد، بانک سینا با هدف ایجاد هم‌‌‌افزایی و تکمیل بسته‌‌‌های خدمات بانکی، مالی و بیمه‌‌‌ای، با بیمه سینا تفاهم‌‌‌نامه همکاری امضا کرد.

غلامرضا فتحعلی با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌‌‌نامه با بیمه سینا به عنوان یک شریک تجاری خوب، گفت: با امضای این تفاهم‌‌‌نامه همکاری راهبردی بانک سینا و بیمه سینا توسعه می‌‌‌یابد.

وی افزود: در راستای تداوم توسعه خطوط کسب‌‌‌وکار بانک از طریق بسط و توسعه تعاملات بیشتر با شرکت‌‌‌های بنیادی، تفاهم‌‌‌نامه بسیار خوبی با بیمه سینا تهیه شده است.

مدیرعامل بانک سینا اظهار کرد: اراده بانک سینا بر این است که به‌‌‌زودی با ارائه سرویس‌‌‌های بیمه‌‌‌ای به مشتریان در شعب، هم‌‌‌پوشانی مطلوب و ارزش‌‌‌آفرینی از طریق تعامل با بیمه سینا صورت دهد.

عبداله سلطانی، مدیرعامل بیمه سینا نیز در این مراسم با تأکید بر هم‌‌‌افزایی و تعاملات بیشتر با بانک سینا اذعان کرد: بانک سینا و بیمه سینا هیچ‌‌‌گاه از هم جدا نبوده و نیستند و امیدواریم بر اساس بسترهای فراهم‌‌‌شده توسط بانک، ما نیز بتوانیم خدمات مالی و بانکی مطلوبی را از بانک سینا دریافت کنیم.

وی در ادامه گفت: بیمه سینا این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز، خدمات و محصولات جدیدی متناسب با مشتریان بانک سینا طراحی و عرضه کند تا از این طریق، خدمات کاملی به مشتریان که ضامن پایداری و حیات سازمان هستند، ارائه شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: امروز روز ارزشمندی برای برقراری اشتراکات کاری است و امید است بعد از امضای این تفاهم‌‌‌نامه، کارگروه مشترک به سرعت نتایج حاصله را در فواصل زمانی معین، ارائه و در جهت بهینگی اقدامات مشترک گام بردارند.

طبق این تفاهم‌‌‌نامه که بین دو طرف به امضا رسید، بانک سینا پوشش‌‌‌های بیمه‌‌‌ای مورد نیاز خود و کارکنان بانک را در رشته‌‌‌های مختلف از طریق بیمه‌‌‌سینا فراهم خواهد کرد و امکان استفاده از درگاه‌‌‌های غیرحضوری بانک برای واریز حق‌‌‌بیمه‌‌‌ها و پرداخت خسارات به بیمه‌‌‌شدگان مهیا می‌‌‌شود.

بیمه سینا نیز با بهره‌‌‌گیری از ظرفیت‌‌‌های بانک در حوزه صدور ضمانت‌‌‌نامه و اعتبارات اسنادی، عملیات بانکی خود را متناسب با حجم همکاری‌‌‌های مشترک در بانک سینا متمرکز خواهد کرد و خدمات بیمه‌‌‌ای را با قیمت و شرایط رقابتی به بانک ارائه خواهد داد. نصب و راه‌‌‌اندازی دستگاه‌‌‌های pos بانک سینا در شعب و نمایندگی‌‌‌های شرکت بیمه سینا در سراسر کشور از دیگر موارد این تفاهم‌‌‌نامه است.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان