واکنش میرمحمد صادقی به توییت سخنگوی دولت / انتخابات اتاق ایران مطابق با مُرّ قانون برگزار شد + فیلم

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران به دنبال موج حاشیه‌سازی و هجمه‌ علیه انتخابات گفت: عملکرد این انجمن در انتخابات اتاق ایران عمل به مُرّ قانون بوده است.

به گزارش اکونگار، شب گذشته، خبرگزاری دولت در خبر کوتاهی اعلام کرد که شورای عالی نظارت، انتخابات اتاق ایران را باطل کرده و حسین سلاح ورزی از سمت خود برکنار شد.

موضع سخنگوی دولت در رابطه با ابطال انتخابات اتاق ایران

پس از انتشار خبر ابطال انتخابات اتاق بازرگانی ایران از سوی خبرگزاری دولت،علی بهادری جهرمی، در واکنش به خبر برکناری حسین سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران از نوشت:ایستادگی بر مُرِّ قانون

کودتای بخشی از دولت علیه وزیر صمت!

علی شریعتی فعال اقتصادی و عضو پیشین هیات نمایندگان تهران در واکنش به سخنگوی دولت و اخبار رسانه‌های دولتی از برکناری رئیس اتاق ایران توسط شورایعالی نظارت نوشت:مُرِّ قانون را آقای میرمحمد صادقی از شریف ترین حقوقدانان کشور قبلا توضیح داده! ایستادگی در برابر ‎مهندسی انتخابات کار ‎مرد قانون هست!پیگیری‌ها مشخص کرد صورتجلسه‌ی برکناری در کار نبوده ولی روشنه حلقه‌ی کوچکی در دولت (جریان همیشه پایدار) متشکل از خلجی و بهادری جهرمی و خاندوزی به وزیر صمت یکدستی زده‌اند تا او را در برابر موج رسانه‌ای قرار دهند.‎بخش خصوصی اجازه نمیدهد جریان سازی بجای قانون حاکم شود!

انتخابات اتاق ایران مطابق با مُرّ قانون برگزار شد

به گزارش اتاق ایران، حسین میرمحمدصادقی، رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران به دنبال موج حاشیه‌سازی و هجمه‌ علیه انتخابات اتاق ایران، اعلام کرد: عملکرد این انجمن در انتخابات اتاق ایران عمل به مُرّ قانون بوده است.

ویدیو زیر مشروح صحبت‌های میر محمد صادقی در رابطه با انتخابات اتاق بازرگانی ایران است. 

 

 

دیدگاه
آخرین اخبار