محدودیتی در فروش نان وجود ندارد

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد خرید نان اعمال نشده است و بازرسان وزارت جهاد کشاورزی نیز پیگیر تخلف نانوایان در این زمینه هستند.

به گزارش اکونگار به نقل وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی در تعداد خرید نان اعمال نشده است، گفت: اینکه گفته می‌شود با هر کارت بانکی فقط می‌توان ۴ عدد نان خریداری کرد، کذب محض است و بدون شک با نانوایی‌های متخلف نیز برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: دستورالعمل فروش نان توسط اتحادیه‌های نانوایان وضع نشده است و سکوت این اتحادیه به معنای تأیید این امر نیست.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی همچنین تصریح کرد: توسط نهادها و مجموعه‌های دولتی هیچ محدودیتی برای خرید نان ابلاغ نشده و بازرسان وزارت جهاد کشاورزی نیز پیگیر تخلف نانوایان در این زمینه هستند.

امرالهی در پایان گفت: بدون شک با استناد به قانون با هر واحد صنفی که با نصب پلاکارد یا بنر به این امر مبادرت کرده و اذهان عمومی را تشویق کند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان