خیز آمازون برای جایگاه بزرگ‌ترین شرکت تحویل مرسوله در آمریکا

براساس پیش‌بینی وال استریت ژورنال، آمازون در سال ۲۰۲۳ با تحویل ۵.۹ میلیارد بسته، در حوزه حمل‌ونقل از سایر شرکت‌های نامدار پیشی می‌گیرد.

به گزارش اکونگار به نقل از دیجیاتو؛ براساس پیش‌بینی وال استریت ژورنال، آمازون برای اولین‌بار می‌تواند در سال 2023 با تحویل 5.9 میلیارد مرسوله، در حوزه حمل‌ونقل از سایر شرکت‌های آمریکایی نامدار در این حوزه پیشی بگیرد.

آمازون، بزرگ‌ترین غول خرده‌فروشی دنیا، حالا می‌تواند با پیشی‌گرفتن از شرکت‌های بزرگ حمل‌ونقل ازجمله UPS و FedEx، لقب بزرگ‌ترین غول حمل‌و‌نقل در ایالات‌متحده را از آن خود کند.

گزارش وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که آمازون در مسیر پیشی‌گرفتن از UPS و FedEx در حجم حمل‌و‌نقل‌های سال جاری میلادی است.

آمازون از غول‌های حوزه حمل‌و‌نقل کالا پیشی می‌گیرد

آمازون در بخش تحویل بسته‌ها درحال تغییری رو‌به‌رشد است. این شرکت با 5.9 میلیارد مرسوله، از 5.3 میلیارد بسته تحویل‌شده توسط UPS و 3.3 میلیارد بسته FedEx در سال 2022 فراتر می‌رود. هیچ‌یک از شرکت‌های حمل‌و‌نقل انتظار ندارند که در سال 2023 بتوانند در بخش تحویل بسته‌ها، چنین رکوردی را ثبت کنند. آمازون در بخش تحویل بسته‌ها توانسته است به بزرگ‌ترین شرکت باربری در جهان تبدیل شود.

البته گفتنی است که آمازون از اظهارنظر در مورد گزارش وال استریت ژورنال خودداری کرده. این شرکت سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی در بخش افزایش سرعت تحویل بسته‌ها انجام داده است. یکی از سخنگویان UPS به این موضوع اشاره کرده که این شرکت بر سایر بخش‌های بازار، ازجمله کسب‌وکارهای بین‌المللی و سازمانی متمرکز شده است.

آمازون در بخش حمل‌و‌نقل توانسته در سال جاری میلادی تا حدی از UPS جلو بیفتد. ماه گذشته، آمازون اعلام کرد که برای فصل تعطیلات، 250 هزار نیروی آمریکایی استخدام می‌کند تا نیازهای مربوط به خدمات تحویل را برآورده کنند. این درحالی است که طبق پیش‌بینی‌ها، UPS نتوانسته رکورد خوبی برای تحویل بسته‌ها ثبت کند که یکی از آن‌ها کاهش تقاضا برای فصل تعطیلات است. سهام UPS در ماه گذشته به پایین‌ترین رقم خود در سه سال اخیر رسید.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان