رویداد «روز ملی تجارت الکترونیکی» آغاز شد

رویداد «روز ملی تجارت الکترونیکی» با هدف امیدآفرینی و ایجاد چشم‌انداز مشترک از آینده درخشان تجارت الکترونیکی آغاز شد.

به گزارش اکونگار به نقل از ایرنا؛ صبح روز دوشنبه، رویداد روز ملی تجارت الکترونیکی با هدف ایجاد محیط برای تعامل صاحبان کسب وکار و شبکه سازی، ترغیب سرمایه‌گذاران و نهادهای مالی برای سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی، معرفی فرصت‌های ایجاد شده توسط وزارت صمت برای رشد کسب‌وکارها در کشور، معرفی ظرفیت‌های داخلی تجارت الکترونیکی کشور به سرمایه‌گذاران و تجار داخلی و خارجی، ایجاد انگیزه برای منابع انسانی مستعد برای ورود به این حوزه کسب‌وکار و تقدیر از برترین شرکت‌های حوزه تجارت الکترونیک، توسط مرکز توسعه تجارت‌الکترونیکی آغاز به‌کار کرد.

در این رویداد که با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس، اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و صاحبان کسب‌وکارهای الکترونیکی برگزار می‌شود، پنل‌ها و نشست‌های خبری متعددی برگزار خواهد شد. از اجزای اصلی این رویداد می‌توان به تشکیل نمایشگاه تجارت الکترونیکی و غرفه‌های اختصاصی به کسب و کارهای شرکت‌کننده، حضور مسوولان، بازدید عمومی مردم، عقد انواع تفاهم‌نامه‌های تجارت به تجارت (B۲B) و تجارت به دولت (B۲G) اشاره کرد.

در نمایشگاهی که در این رویداد برای بازدید مقامات و تعامل با کسب وکارها تشکیل شده، ۲۵ غرفه از کسب و کارهای برتر تجارت الکترونیکی حضور دارند.

سال گذشته تجارت الکترونیکی در کشور رشد ۴۸ درصدی داشته است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان