رونمایی ایلان ماسک از خدمات جدید X

ایلان ماسک، مالک X (توییتر سابق)، در یک چت معمولی با یکی از اعضای برجسته تیم دوج کوین (DOGE) اشاره‌ای به یک به‌روزرسانی مهم در آینده کرد.

به گزارش اکونگار به نقل از رمزارز نیوز؛ طراح دوج کوین پیشنهاد بازنشستگی نماد آشنای خانه پرنده (birdhouse) را داد که در حال حاضر برای نشان دادن ویژگی “خانه” در X استفاده می‌شود. ایلان ماسک به سرعت با بیانیه‌ای وسوسه‌انگیز پاسخ داد و گفت:

با توجه به سرسختی‌ای که مالک جدید در خلاص شدن از شر همه چیزهای قدیمی مرتبط با X دارد، این به‌روزرسانی دور از ذهن نیست.

تقریباً از یک سال پیش که ماسک توییتر را خریداری کرد و نام تجاری آن را تغییر داد، او فعالانه برای تغییر شکل هویت این پلتفرم تلاش کرده است. قابل ذکر است که او لوگوی معروف Bluebird یا همان “پرنده آبی” را با حرف “X” جایگزین کرد؛ تغییری که بحث و جدل‌های بسیاری در پی داشت.

تحت رهبری ماسک، X در حال تبدیل شدن از یک پلتفرم میکروبلاگینگ به یک برنامه فوق‌العاده است. این چشم‌انداز شامل ادغام خدمات مالی مانند پرداخت و بانکداری به طور مستقیم در این پلتفرم نیز می‌شود. برای تسهیل این امر، X مجوز انتقال پول را در چندین ایالت آمریکا از جمله آریزونا، میسوری و جورجیا دریافت کرده است.

یکی از آخرین نوآوری‌هایی که به دست رهبری جدید برنامه‌ریزی شده است، ارائه «هزینه ماهانه ناچیز» برای کاربران است که در درجه اول با هدف رسیدگی به مسائل مربوط به ربات‌ها و هرزنامه‌ها انجام می‌شود. ماسک معتقد است که این رویکرد مبتنی بر هزینه اشتراک ماهانه، عملی‌ترین راه برای مبارزه با مشکل دائمی حساب‌های خودکار است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان