واکنش جنجالی بنیان‌گذار دوج کوین به اتهام ارتباط با ایلان ماسک

بنیان‌گذار دوج کوین و یکی از توسعه‌دهندگان اصلی این میم کوین، اتهامات کمک به ایلان ماسک را رد کردند.

به گزارش اکونگار به نقل از رمزارز نیوز؛ بر اساس جدیدترین اخبار منتشرشده، شکایت سرمایه‌گذاران علیه ایلان ماسک و بنیاد دوج کوین، شاهد تغییرات غیرمنتظره‌ای بوده است. در این پرونده که شاکیان به دنبال غرامت خیره‌کننده ۲۵۸ میلیارد دلاری هستند، به تازگی از چندین فرد مهم و تأثیرگذار در پروژه دوج کوین نام برده شده است. این افراد به کمک به متهمان از طریق تولید محتوای مثبت در رسانه‌های اجتماعی در ازای مزایای نامعلوم، از جمله حق امتیاز مرتبط با برداشت‌ها در X (توییتر سابق)، متهم شده‌اند.

از جمله این افراد می‌توان به بیلی مارکوس، یکی از بنیان‌گذاران دوج کوین و همچنین، یکی از اعضای برجسته انجمن دوج کوین معروف به میشابور (Mishaboar)، اشاره کرد. با این حال، مارکوس و میشابور هر دو اتهامات را رد کرده و از درج نام خود در اسناد دادگاه ابراز حیرت کرده‌اند.

مارکوس در پاسخ خود با اشاره به عدم دقت در شکایت، با بیان اینکه با ایلان ماسک ارتباطی ندارد، اظهار داشت که بارها نظرات منفی در مورد دوج کوین منتشر کرده و حتی، مدتی پیش از نقش خود در بنیاد دوج کوین استعفا داده است.

میشابور نیز ضمن ابراز ناامیدی از اینکه او را یک طرفدار ماسک می‌دانند، به شدت دریافت درآمد تبلیغاتی از X را رد کرد و بر تعهد خود برای آموزش کاربران در مورد دوج کوین و رمزارزها تأکید نمود.

حال، باید منتظر ماند و دید که این ادعاها چگونه بر جامعه گسترده‌تر دوج کوین تأثیر می‌گذارد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان