اعطای مجوز صنایع خلاق به شرکت پویا نمای همای خیال

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از اعطای مجوز صنایع خلاق از سوی معاونت علمی رئیس جمهور به یک واحد دانش بنیان دیگر در این استان خبر داد.

به گزارش اکونگار به نقل از ایسنا؛ حمیدرضا محمدیان سمنانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، در حاشیه آیین اعطای این مجوز گفت: شرکت پویانمای همای خیال، از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، موفق به دریافت مجوز صنایع خلاق از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ادامه داد: این شرکت فناور به مدیرعاملی زهرا مظاهری، در سال ۱۴۰۰ در مرکز رشد پذیرش شد و فعالیت فناورانه خود را آغاز کرد.

وی افزود: شرکت پویا نمای همای خیال، در زمینه «تولید انیمیشن های دو بعدی، با تکنیک ها و روش های پیچیده دارای ویژگی های عمق دهی» فعالیت دارد و اکنون با کسب مجوز خلاق می‌توانند علاوه بر خدمات حمایتی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، از خدمات و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکت های خلاق نیز بهره‌مند شود .

محمدیان افزود: شرکت پویا نمای همای خیال، در زمینه «تولید انیمیشن های دو بعدی، با تکنیک ها و روش های پیچیده دارای ویژگی های عمق دهی» فعالیت دارد و اکنون با کسب مجوز خلاق می‌توانند علاوه بر خدمات حمایتی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، از خدمات و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکت های خلاق نیز بهره‌مند شود .

این عضو هیات علمی دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: براساس ماده ۶ قانون جهش تولید دانش بنیان، واحدهای خلاق افراد حقیقی و حقوقی غیردولتی هستند که در حوزه صنایع فرهنگی و علوم انسانی و اجتماعی فعالیت دارند و از مهارت های انسانی، نوآوری و فناوری های جدید برخوردار هستند و نسبت به ارائه محصولات نوآورانه و فناورانه و با بهره گیری از الگوهای جدید کسب و کار اقدام می کنند؛ که تشخیص واحدهای واجد شرایط برعهده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان