رونمایی از خدمات جدید تپسی گاراژ

تپسی گاراژ به تازگی با افزودن بیمه آنلاین، قطعات یدکی مانند تسمه تایم، کمک فنر، کیت کلاچ و... فاز جدید توسعه را آغاز کرده است.

به گزارش اکونگار و به نقل از بورس نیوز، تامین لاستیک یکی از دغدغه‌های رانندگان تاکسی اینترنتی است؛ به تازگی سفیران تپسی می‌توانند لاستیک را با قیمت رقابتی و تا ۵۰ درصد ارزان‌تر از بازار، از طریق گاراژ تهیه کنند. همچنین در راستای گسترش خدمات گاراژ، دیگر قطعات مصرفی که رانندگان تپسی به صورت مستمر به آن نیاز دارند با قیمت تمام شده کم‌تر از بازار، تضمین اصالت قطعات و خدمات پس فروش در اختیار رانندگان تپسی قرار می‌گیرد.

روابط عمومی تپسی در مورد رشد این کسب و کار گفت: تپسی گاراژ از ابتدای آغاز به کار خود تاکنون در تعداد سفیران ثبت نام شده ۹۰ درصد و در فروش محصولات نیز ۴۰ درصد رشد نشان داده است.

گاراژ، یکی از کسب وکار‌های جدید تپسی در حوزه ارائه خدمات و قطعات یدکی خودرو است که در بهمن سال گذشته کار خود را آغاز کرده است. ابتدا با محصولاتی مانند لنت، روغن ترمز و عرضه محدود لاستیک کار خود را آغاز و هم اکنون با ارائه بیش از ۶۰ محصول در تهران و البرز فعال است.

سفیران تپسی می‌توانند با ورود به وب‌سایت تپسی گاراژ و وارد کردن شماره تلفن خود به صورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را خریداری و در ۱۵ مرکز حضوری بدون واسطه خدمات را دریافت کنند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان