جزییات خدمات ویژه شبکه اجتماعی دیجی‌کالا به کاربران

کاربران دیجی‌کالا می‌توانند از این به بعد در حساب کاربری‌شان پروفایل عمومی داشته‌ باشند.

به گزارش اکونگار به نقل از روابط عمومی دیجی‌کالا؛ پروفایل عمومی یکی از جدیدترین خروجی‌های تیم مگنت و پروژه دیجی‌کالا سوشال است که به کاربران این فروشگاه اینترنتی کمک می‌کند با برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود در بستر دیجی‌کالا و شنیدن نظرات و تجربه‌هایشان، انتخاب و خرید مطمئن‌تری داشته باشند.

علاوه بر این، کاربران از این به بعد ویدیوهای مرتبط‌تری با علایق و سلایق خود در دیجی‌کالا می‌بینند و با دنبال کردن متخصصان می‌توانند در خریدهای خود از آنها ایده و راهنمایی بگیرند. این اقدام بعد از ادغام سرویس لایو شاپینگ و ویدیو شاپینگ دیجی‌کالا با نام جدید «ببین و بخر« شکل گرفت و در صفحه اصلی دیجی‌کالا قرار گرفت.

شبکه اجتماعی دیجی کالا 1

همچنین روابط عمومی این مجموعه در مورد تاثیرات این بخش جدید دیجی‌کالا از زمان راه‌اندازی آن اذعان دارد که تاکنون لایک‌ها و کامنت‌ها رشدی تقریبا ۲.۵ برابری داشته است و  همچنین بازدید لایوها ۲.۵ تا ۳ برابر شده است که می‌توان لایو رونمایی از سامسونگ را مثال زد که بیش از ۷۰۰۰ نفر فقط از دیجی‌کالا و بخش ببین و بخر تماشا کردند.

شبکه اجتماعی دیجی کالا 2

دیجی‌کالا پیرامون تعامل با تولیدکنندگان محتوا و اینفلوئنسرها اضافه می‌کند که برنامه‌های برای همکاری با این افراد بصورت مالی و پروژه‌ای دارد و با برگزاری مسابقه‌ و چالش‌هایی سعی می‌کند جایزه‌های مالی برای تولیدکنندگان محتوا فراهم کند.

شبکه اجتماعی دیجی کالا 3

هم‌اکنون تمام کاربران این امکان را دارند که از طریق اپلیکیشن دیجی‌کالا و ورود به بخش مگنت، پروفایل عمومی خود را تنظیم کرده و با دنبال کردن افراد مختلف در بستر دیجی‌کالا، انتخاب و خریدهای هدفمندتری را تجربه کنند.

شبکه اجتماعی دیجی کالا 4

دیجی‌کالا عنوان می‌کند که هیچ اطلاعاتی بدون اجازه‌ خود کاربر، روی پروفایل عمومی او به نمایش در نمی‌آید و تمامی اطلاعات و خریدها فقط با تایید کاربران منتشر می‌شوند. ضمن این که همه این اطلاعات قابل حذف و ویرایش هستند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان