امضای تفاهم‌نامه همکاری دیجی‌پی و بانک گردشگری

دیجی‌پی و بانک گردشگری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند و به این ترتیب بانک گردشگری هم به جمع تأمین‌کنندگان مالی سرویس دریافت تسهیلات دیجی‌پی پیوست.

به گزارش اکونگار به نقل از راه پرداخت؛ این تفاهم‌نامه در جهت تخصیص اعتبار به کاربران دیجی‌پی توسط بانک گردشگری  صورت گرفته و از این پس، بانک گردشگری نیز به جمع تأمین‌کنندگان مالی سرویس دریافت وام دیجی‌پی پیوسته است.

با این همکاری مشترک، کاربران دیجی‌پی علاوه بر طرح‌های بانک ملت و تجارت، می‌توانند با انتخاب بانک گردشگری به‌عنوان تأمین‌کننده مالی، از دیجی‌پی تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنند. کاربرانی که این تسهیلات آنلاین را دریافت می‌کنند می‌توانند از ۲۳ فروشگاه ازجمله دیجی‌کالا با بیش از ۱۰ میلیون تنوع کالایی خرید کنند و طی ۱۲ قسط، کل مبلغ دریافتی خود را تسویه کنند.

هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی درباره این تفاهم‌نامه گفت: کسب‌وکارها با استفاده از فناوری‌های مالی می‌توانند بیشتر توسعه پیدا کنند و توسعه کسب‌وکارها هدف همه ما فعالان اقتصادی کشور است.

او ادامه داد: توسعه اقتصاد دیجیتال در گرو توسعه فین‌تک‌‌ها و لندتک‌هاست و خوشحالیم که این درک متقابل در بانک گردشگری رخ داده است‌. ما در دیجی‌پی برای اینکه بتوانیم سرویس اعتباری خود را متنوع‌ و کامل‌تر کنیم از همکاری با بانک‌های جدید استقبال می‌کنیم. در واقع بانک‌ها می‌توانند ما را بخشی از راه‌حل مشکلات مالی کشور بدانند و مسلماً اعتماد به شرکت‌های فناور نتیجه مثبتی برای تمام ذینفعان بازار خواهد داشت.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان