سیگما؛ پلتفرم اختصاصی محصولات کرمان موتور

شرکت مدیریت اطلاعات نوین ارگ که به اختصار به مانا معروف است، پلتفرمی‌‌با نام سیگما را راه‌‌اندازی کرده است تا در این پلتفرم محصولات صفر و کارکرده کرمان موتور به قیمت بازار خرید و فروش شود.

به گزارش اکونگار به نقل از دنیای‌اقتصاد؛ پلتفرم سیگما به واسطه اطلاعاتی که از مشتریان شرکت کرمان موتور دارد، ‌‌ باشگاهی از علاقه‌مندان به محصولات جک و هیوندایی و سایر محصولات کرمان موتور ایجاد کرده است و از این اطلاعات نیز می‌تواند در راستای خدمت رسانی بهتر به خریداران و فروشندگان خودروهای کرمان موتور استفاده کند.

مهم‌ترین تمایز این پلتفرم با سایر پلتفرم‌‌ها در اطلاعات خاصی است که شرکت مانا از خودروهای مونتاژی کرمان موتور دارد که می‌تواند راهنمای خوبی برای خریدار باشد که در همین رابطه شهاب رضوانی، مدیرعامل شرکت مانا گفت: در پلتفرم سیگما که برای خرید و فروش آنلاین اختصاصی محصولات کرمان موتور طراحی کردیم، تمام اطلاعات خودروی مونتاژ جک و کی‌ام سی از نماینده تا شبکه خدمات پس از فروش قابل مشاهده است.

اما شکل‌‌گیری مانا و محصول سیگما از جایی شروع شد که کرمان موتور برای سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌‌های موجود در بازار پا پیش می‌‌گذارد، اما با قیمت‌های بالایی مواجه می‌شود که متناسب با بازده مورد انتظار نبود. بنابراین تصمیم بر ایجاد شرکت مانا گرفت.

مدیرعامل شرکت مانا در رابطه با شفافیت در سیگما افزود: تمام مراحل کسب و کار در این شرکت شفاف است و این برای مشتریانی که از این شرکت خدمات می‌‌‌‌‌‌گیرند، ایجاد اطمینان می‌کند. حتی مبلغ حق‌‌العمل‌‌کاری که برای خرید و فروش خودرو در نظر گرفتیم قابل ردیابی و مشاهده است و سیستم مالی این شرکت یک دفتری است و تمام معاملات برای سازمان مالیاتی و سازمان‌های دیگر شفاف است.

یکی دیگر از موارد تمایز پلتفرم سیگما نسبت به رقبای خود، لیزینگ کردن خودروهای کرمان موتور است که می‌تواند برای خریداران خودرو جذاب باشد، که در این مورد شهاب رضوانی توضیح داد: این شرکت امکان لیزینگ محصولات کارکرده شرکت کرمان موتور را نیز فراهم کرده است و با دو شرکت لیزینگ همکاری دارد.

او در مورد اینکه برای مشتریانی که قصد تعویض خودرویی از شرکت دیگر را با خودروی جک یا محصولات دیگر کرمان موتور را دارند، گفت: برای محصول سیگما برنامه‌‌های متنوعی داریم. برای مثال با مجموعه‌‌های دیگر در حال مذاکره هستیم که در صورتی که مشتری قصد تعویض خودروی مولتی برند خود را با یک کارکرده جک یا کی‌ام سی داشت، این شرایط را هم فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت مانا تصریح کرد: در سیگما سعی کردیم تمام مراحل خرید و فروش و توافقات به صورت دیجیتال باشد و حتی برای امضا و صحت‌‌سنجی از امضای نو کمک گرفتیم. اولین شعبه فیزیکی در خیابان فرجام تهران است که تجهیز شده است و در ادامه از شبکه نمایندگی کرمان موتور کمک خواهیم گرفت. البته موارد استانداردهای کارشناسی سیگما را رعایت می‌کنند که این استانداردها بر اساس هیوندای است که توسعه داده شده‌‌اند.

رضوانی در رابطه با محصولاتی که در پلتفرم سیگما به فروش می‌‌‌‌‌‌رسد، ادامه داد: فعلا تمرکز خرید و فروش به‌‌ صورت حق‌‌العمل‌‌کاری محصولات کارکرده مونتاژ فعلی کرمان موتور یعنی جک و KMC است و در فاز بعدی محصولات هیوندای و خودروسازان بم را به پلتفرم اضافه خواهیم کرد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان