رشد دو درصدی بیت کوین و اتریوم / وضعیت مثبت آلت کوین ها

بیت کوین با رشد ۲ درصدی در حدود ۲۰۶۰۰ دلار معامله می‌شود.

به گزارش اکونگار به نقل از اقتصادنیوز؛ بازار ارزهای دیجیتال امروز مثبت است. در اثر رشد بیت کوین، اکثر بازار امروز مثبت است و قیمت ها بالا رفته اند. بیت کوین هم اکنون با رشد 2 درصدی در حدود 20600 دلار معامله می شود. البته بازده هفتگی بیت کوین منفی 8 درصد و بازده ماهانه آن منفی 5 درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 20 میلیارد دلار بوده که نسبت به دیروز بسیار کاهش یافته اما با توجه به تعطیل بودن بازارهای اروپا و آمریکا، این اتفاق طبیعی است.

ارزش بازار بیت کوین هم در حال حاضر عدد 397 میلیارد دلار را نمایش می دهد. با توجه به افتی که اخیرا بیت کوین داشته، فعلا این ترس در بازار وجود دارد که همچنان مسیر نزولی ادامه پیدا کند. البته سناریوهای صعودی هم وجود دارند اما با توجه به ریزش سنگین اخیر، فعلا جریان فروشنده، قدرت بیشتری در مقابل خریداران دارد.

عملکرد بهتر اتریوم نسبت به بیت کوین

اتریوم هم امروز رشد کرده و با افزایش قیمت 2 درصدی در حدود نرخ 1470 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی و ماهانه عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته و در مقیاس هفتگی 6 درصد کاهش و در مقیاس ماهانه 4 درصد افت را نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 9 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن به 180 میلیارد دلار رسیده است.

وضعیت مثبت آلت کوین ها

تعداد آلت کوین های منفی در بازار امروز انگشت شمار است. در فهرست 50 ارز برتر بازار، هدرا با افت 2.5 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. لیدو دائو، کاردانو، ریپل و تزوس هم افتی کمتر از یک درصد داشته اند.

اما در فهرست نمادهای مثبت، لئو با رشد 7 درصدی بیشترین هیجان را دارد. پالیگان هم 6 درصد رشد کرده و ترون با رشد 5 درصدی از نمادهای پربازده امروز محسوب می شود.

دو استیبل کوین که دیروز پیوند خود با دلار را از دست داده بودند، امروز وضعیت بهتری دارند. USDC با رشد 4 درصدی گرچه همچنان به قیمت یک دلار نرسیده، اما به آن نزدیک شده و بخش زیادی از افت خود را جبران کرده است. DAI هم با رشد 2 درصدی همین وضعیت را دارد.

با توجه به اینکه بازار نسبت به از دست رفتن پیوند دو استیبل کوین با دلار واکنش منفی هیجانی نشان نداد می توان گفت که عملا ریسک این موضوع از سر بازار برداشته شده و فعلا تهدیدی از این جهت بازار ارزهای دیجیتال را تهدید نمی کند.

سقوط ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد 1.5 درصدی به 949 میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات نیز با افت 44 درصدی به رقم 55 میلیارد دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات دیفای 6 میلیارد دلار بوده و 62 میلیارد دلار معامله هم در استیبل کوین ها انجام شده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان